شنبه 31 شهریور 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

آمار جهانی مبتلایان به کووید 19 تاکنون به 57 میلیون و 910 هزار و 511 نفر رسیده و مرگ یک میلیون و 377 هزار و 745 نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از اجرای طرح خوانا از ابتدای دی ماه سال جاری خبر داد و گفت که این طرح در مرحله اول در پنج درصد مدارس کشور برگزار می شود.

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (1 آذر ماه) در محدوده قابل قبول است و و با توجه به وضعیت ناپایدار جوی و بارش باران پیش‌بینی می‌شود کیفیت هوا طی روز در محدوده قابل قبول باقی بماند.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهرتهران با بیان این که دریافتی کارکنان مشمول بیمه و صندوق تامین اجتماعی در دوران استفاده از مرخصی استعلاجی کرونا کاهش چشمگیری می‌یابد، تسهیل فرآیندهای مرتبط با غرامت دستمزد در کارکنان مبتلا به کووید 19 را خواستار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: واریز حقوق آبان ماه بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق تا عصر امروز (شنبه اول آذرماه) به انجام می رسد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: شرایط حضور کارکنان حوزه ستادی وزارت آموزش و پرورش در ادارات سطح کشور در طول دو هفته آتی همچون سایر دستگاه‌های اجرایی خواهد بود.

معضل اتمام ظرفیت آرامستان اراک به موضوعی نخ‌نما تبدیل شده است، 18 خرداد ماه 1398؛ کریمی سرپرست آرامستان اراک در گزارشی که تحت عنوان "ماجرای قبرهای 7 میلیونی آرامستان اراک چیست؟ " در ایسنا منتشر شد، گفت که قطعه 38، آخرین قطعه آرامستان است و اگر اتفاق خاصی همچون زلزله در شهر اراک رخ دهد که آمار فوت شدگان در یک مقطع خاص افزایش یابد، قطعا با معذوریت در پذیرش مواجه خواهیم شد، هرچند که پیش‌بینی‌های...

استاندار هرمزگان با تأکید بر حمایت از صیادان بومی و صاحبان شناورهای سبک، توانمندسازی این بخش از جامعه صیادی را در راستای حمایت از اشتغال و تأمین معیشت پایدار آنان ضروری دانست.

امروز اول آذرماه اولین روز از دو هفته اعلام شده دولت و ستاد ملی مقابله با کرونا است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران مصدومیت 17 تن در پی تصادف سه دستگاه اتوبوس مسافربری و نیسان خبر داد.

کمیسیون هماهنگی بانک های استان کردستان طی اطلاعیه ای اعلام کرده که باتوجه به اینکه بانک‌ها یکی از مستعدترین اماکن برای شیوع بیماری کرونا می‌باشند و تعطیلی آن‌ها امکان‌پذیر نیست، شهروندان از مراجعه حضوری به بانک‌ها خودداری کنند.

برایش دام می گذارند تا زنده شکار شوند؛ گاهی تا چند روز دست و پا می زنند بدون آب و غذا؛ شکار می شوند توسط بومیانی که ارزشش را می دانند اما از روی فقر، دست و پایش را می بندند و در قالب جعبه های موز به بندرعباس و بوشهر می فرستند و از آنجا به کشورهای عربی صادر می شوند.

شاید اصطلاح "آنومی" تا به حال به گوش بسیاری از شما نخورده باشد، اما یقین بدانید که بارها و بارها گرفتارش شده اید، این گرفتاری کلا چیز خوبی نیست و باید از آن پرهیز کرد، اما وقتی پای جان شما وسط باشد، قضیه دیگر شوخی بردار نیست.

مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در شهرهای با وضعیت قرمز تعطیل هستند.

تحمل درد در تمام مفصل‌ها همچون نقاطی مانند زانو، آرنج، کمر و پاشنه، بسیار سخت است و می‌تواند تمام بدن را درگیر کند. در چنین شرایطی لازم است در کنار تجویز پزشک معالج، فرد رژیم غذایی خاصی را رعایت کند تا این درد را کاهش دهد. در این اینفوگرافیک به شش ماده غذایی که به کاهش درد مفصل‌ها کمک می‌کند اشاره شده است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در تهیه نقشه‌های هشدار هواشناسی از چهار رنگ مختلف استفاده می‌شود که هرکدام از رنگ‌ها پیامی دارند.