شنبه 31 شهریور 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

وزارت بهداشت اوکراین اعلام کرد که با تشخیص 14 هزار و 575 مورد جدید ابتلا به کرونا طی یک روز گذشته, مجموع مبتلایان در این کشور به 598 هزار و 85 نفر رسید که بیشترین رقم ابتلای روزانه از ابتدای همه‌گیری تاکنون است.

بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هوای پایتخت طی آبان ماه 21 روز در شرایط مطلوب قرار داشت.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر مطابق معمول روزهای جمعه در پیامی تحت عنوان پیام آدینه به مسائل و نکات مهم روز پرداخته است.

سازمان هواشناسی با صدور هشداری از مواج شدن دریای خزر و خلیج فارس خبر داده و توصیه کرده است که محدودیت‌هایی در فعالیت‌های شیلاتی و تردد با شناورها اعمال شود.

وزیر آموزش و پرورش در پیامی به مناسبت اختتامیه هفدهمین همایش انجمن مطالعات برنامه درسی، چرخش از حافظه محوری به مهارت محوری و تربیت را نیازمند تغییر در برنامه درسی و تربیت متوازن در تمام ساحت ها دانست.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: توفیق شد همزمان با آغاز هفته بسیج از مجاهدت و ایثارگری پرسنل سازمان بهشت زهرا سلام‌الله علیها تقدیر کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در حال حاضر 687 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

سخنگوی وزارت بهداشت از مردم خواست تا اگر شرایط اهدای خون را دارند به صورت مستمر و در هفته‌ها و ماه‌های آینده برای اهدای خون مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی چالدران از دستگیری گروگانگیران اتباع خارجی در این شهرستان، خبر داد.

بنابر اظهارات سخنگوی وزارت بهداشت از دیروز تا امروز (30 آبان) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 13 هزار و 260 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که سه هزار و 44 نفر از آنها بستری شدند.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) نسبت به منحنی صعودی مرگ و میر بر اثر بیماری کرونا در اروپا هشدار داده است.

فراخوان تامین ملزومات و تجهیزات پزشکی دستگاه اکسیژن خانگی و ماسک NIV از سوی رییس اداره نظارت بر تامین و نگهداشت اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی اعلام شد.

بررسی‌های سازمان ملل متحد نشان می‌دهد که حدود سه میلیارد نفر در منازلی زندگی می کنند که به امکانات اولیه برای شستن دستها با آب بهداشتی و صابون مجهز نیستند.

یک گروه شش نفره در امارات متحده عربی که با ورود غیرقانونی به داخل یک انبار، اقدام به سرقت 156 هزار قطعه ماسک صورت کرده بودند به سه سال حبس و جریمه نقدی محکوم شدند.

شمار قربانیان ثبت‌شده کرونا در مکزیک از 100 هزار نفر گذشته و این چهارمین کشوری است که رسما این نقطه آماری دردناک را پشت سر می‌گذارد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای سه استان کشور خبر داد.