شنبه 31 شهریور 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

همزمان با اجرای طرح محدودیت‌های جدید کرونا به مدت دو هفته و تعطیلی برخی مشاغل، آژانس‌های مسافرتی و هتل‌ها اعلام کرده‌اند با ظرفیت کمتر به ارائه خدمات می‌پردازند و تعطیل نخواهند بود.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از نزاع مسلحانه منجر به قتل در دهستان دشتروم از توابع شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت: قاتل کمتر از 3 ساعت پس از وقوع قتل دستگیر شد.

مدیر بحران استانداری بوشهر عنوان کرد: عصر امروز وقوع حریق در پتروشیمی جزیره خارگ موجب مرگ یک نفر شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کرونا استان به 278 نفر خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه 2 هم استانی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد از جریمه یک میلیون تومانی برای خودروهایی که مراسم عزا و عروسی را همراهی کنند، خبر داد و گفت: دفاتر رسمی ازدواج تا اطلاع ثانوی غیرفعال شوند.

استاندار بوشهر گفت: همه باید در عرصه سلامت خود و جامعه احساس مسئولیت کنند چرا که خدمات کادر درمان به تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی حل مشکلات کرونا باشد و باید همه در این حوزه همکاری و تلاش کنند.

استاندار تهران جزئیات محدودیت های کرونایی از اول آذرماه را تشریح کرد.

در روزهای اخیر و در پی فراخوان سازمان انتقال خون ایران به منظور جبران کاهش ذخایر خون بسیاری از مراکز با استقبال بی‌نظیر مردم رو به رو شده است و این در حالی است که مراکز سازمان انتقال خون ایران به دلیل ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی ناچارند با تعداد تخت‌های کمتر داوطلبان اهدای خون را میزبانی کنند.

با حضور رئیس کمیته امداد، 1500 سری جهیزیه به مددجویان و نوعروسان نیازمند در استان فارس اهدا شد.

حقوق آبان‌ناه بازنشستگان فولاد همراه با اجرای همسان سازی واریز شد.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تصمیم‌گیری برای یکسان‌سازی و وحدت رویه حضور کارکنان در 2 هفته اعمال محدودیت‌های کرونایی در شهرستان‌های قرمز، نارنجی و زرد از اهداف تشکیل قرارگاه کرونا دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بوده است.

«فقط دختران گریه می‌کنند، مرد باش» این جمله و جملات مشابه آن را چندین بار بر زبان آوردید؟ چندین بار شنیده‌اید که پسر خوب پسری عاری از احساسات است؟ همه ما شاید در ایجاد پدیده «مردانگی سمی» همراهی کردیم، تلاشی ناآگاهانه در ایجاد این باور که مردان باید بر همه مسلط باشند، هیچ نیازی نداشته باشند، هیچ احساسی نشان ندهند و همیشه برنده باشند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: در عملیات مشترک فرماندهی انتظامی سمنان و سیستان و بلوچستان 758 کیلو تریاک از خانه ای در خاش کشف شد.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به نقش پلاسمادرمانی در بهبود مبتلایان کرونا از بهبودیافتگان این بیماری خواست تا با مراجعه به مراکز انتقال خون اقدام به اهدای پلاسما کنند.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به آخرین آمار کرونا در کشورگفت: بر اساس آخرین اطلاعات طی 24 ساعت گذشته 476 بیمار کووید19 جان باختند و مجموع فوتی‌ها به 43 هزار و 417 نفر رسید.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران از اجرای طرح رسیدگی به وضع معیشتی مستاجران شهر تهران خبر داد.