شنبه 31 شهریور 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

معاون استاندار قم گفت: تفاوت طرح کنونی با طرح‌های قبلی جامعیت آن و فراگیری از سوی ارگان مختلف نظام است.

رییس بنیاد مستضعفان به تحریمش از سوی وزارت خزانه‌داری آمریکا واکنش نشان داد.

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا نسبت به کلاهبرداری افرادسودجو تحت عنوان دریافت مجوز تردد در ساعات محدودیت عبور و مرور هشدار داد.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از برخورد یک قطار مسافربری با قطار باری در محدوده قزوین خبر داد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا با تاکید بر اینکه 60تا 70 درصد عدم رعایت قرنطینه را در تست مثبت‌ها شاهد هستیم افزود: عدم رعایت قرنطینه جریمه خواهد داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین از برخورد 2 قطار مسافربری و باری در حوالی قزوین و مصدوم شدن پنج مسافر خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کروناویروس استان به 276نفر خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه 8 هم استانی بر اثر ابتلا به ویروس کووید 19 جان خود را از دست دادند.

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه ای از افزایش ساعت کاری خطوط مترو و اتوبوس تا ساعت 22 از روز شنبه اول آذر ماه سال 1399 خبر داد.

به گفته مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور حدود 75 هزار نفر از فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی در وبسایت این اداره کل برای دریافت شناسنامه پیش ثبت نام کرده اند.

رئیس کمیته امداد با تاکید بر اینکه در رسیدگی به امور نیازمندان هیچ خط قرمزی در این نهاد نداریم، گفت: در سند برنامه ارتقای فرهنگ توانمندسازی مددجویان، به دنبال افزایش توانمندی‌های علمی، مهارتی و اجرایی مددجویان در جهت توسعه عمومی کشور هستیم و در این راستا کارگروه ارتقای فرهنگ توانمندسازی مددجویان ذیل شورای فرهنگ عمومی کشور راه‌اندازی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان کردستان با اشاره به ورود سامانه بارشی فعال از صبح روز جمعه اعلام کرد که فعالیت آن به شکل افزایش پوشش ابر، مه، وزش باد، در بعضی ساعات بارش باران، با احتمال رعدوبرق و در ارتفاعات و مناطق شمالی و شرقی استان بارش برف، خواهد بود.

سرپرست اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای به تشکل‌ها و شرکت‌های بازرگان و تولیدکننده تجهیزات پزشکی اعلام کرد که تامین‌کنندگان و توزیع‌کنندگان تجهیزات پزشکی تعطیل نیستند و همچنان به خدمت‌رسانی ادامه می‌دهند.

به منظور مدیریت و کنترل اپیدمی کووید -19 به شیوه محله و خانواده محور با استفاده از ظرفیت "برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت" دستور عمل گام چهارم بسیج ملی با عنوان "طرح شهید حاج قاسم سلیمانی" ابلاغ شد.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از تعطیلی دوهفته ای تمام مدارس تهران و عدم حضور کادر اجرایی و اداری در مدارس خبر داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: 6 شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

کلیات طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید 19 در شهرهای کشور، از سوی کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اعلام شد.