شنبه 31 شهریور 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد: سیاست‌های جذب معلمین در آموزش و پرورش در جلسه امروز این شورا مورد بحث و بررسی قرار گرفت که ماده واحده‌ای به‌عنوان لایحه توسط وزارت آموزش و پرورش در این زمینه به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه شد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: 91.7 درصد از دانش آموزان استان مرکزی در شبکه اجتماعی دانش آموزی (شاد) فعالیت دارند.

وزیر آموزش و پرورش درباره وضعیت نیروهای آموزشی شاغل در بخش غیردولتی که در استخدام دولت نبوده، اما توانمند هستند گفت: ما تعهدی در قبال استخدام نیروهای مدارس غیردولتی نداریم اما راه آن ها برای استخدام باز است و می‌توانند از طریق کنکور سراسری و یا آزمون های استخدامی وارد دانشگاه فرهنگیان شوند.

معاون اجتماعی پلیس استان فارس گفت: اراذل واوباشی که در بلوار جمهوری شیراز باعث مزاحمت برای مردم و با ماموران انتظامی درگیر شده بودند، دستگیر شدند.

استاندار تهران با اشاره به لزوم افزایش انگیزه کارمندان از رشد 51 درصدی اعتبارات هزینه ای استان تهران در سال 1400 خبر داد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید براینکه در حال رقم زدن یکی از طلایی ترین ایام سرزمین در زمینه تامین نیازهای کشور در داخل هستیم، گفت: در مدت کوتاهی به جای مصرف کننده به تولیدکننده ونتیلاتور و ماسک و بعد صادرکننده آن تبدیل شدیم و توانستیم رمدیسیویر و فاویپیراویر را دو ماهه در کشور تولید کنیم، در عرصه تولید واکسن نیز خواهید دید که با همت جوانان این کشور چه معرکه ای رقم می زنیم.

«من به عنوان یک پزشک قلب همان ابتدای کار فهمیدم شرایط بسیار بحرانی است و این بار با همه دفعات قبلی فرق می‌کند. حدس می‌زدیم استاد این بار مرخص نشود و این حقیقت تلخی برای همه ما بود.»

هم‌زمان با فرارسیدن سالروز شهادت شهید مهدی زین‌الدین مراسم توزیع30 هزار بسته معیشتی به یاد این شهید والا مقام و 6090 شهید استان برگزار شد.

ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا در استان تهران آماده رسیدگی به شکایات و گزارش های مردمی شهروندان استان تهران در رابطه با تخلفات بهداشتی از طریق واتساپ است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جانباختن یک تن در پی انفجار سیلندرهای گاز در بلوار کرمان خودرو در منطقه 21 خبر داد.

رییس‌جمهوری اندونزی گفت که این کشور آسیای جنوب شرقی از پایان سال جاری میلادی (2020)، کارزار واکسیناسیون گسترده ویروس کرونا را آغاز می‌کند.

دختری که برای جلب توجه پسر مورد علاقه‌اش اقدام به سرقت 400 میلیون تومان طلا و ارز از خانه پدری‌اش کرده بود، دستگیر شد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: جامعه پزشکی محور برنامه نسخه الکترونیک است و این برنامه با هماهنگی جامعه پزشکی و براساس ترغیب و تشویق پزشکان برای استفاده از سامانه نسخه الکترونیک درحال اجرا است.

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: نتایج یک پژوهش نشان داده است که 33 درصد افراد معتاد تصور می‌کردند بعد از دو، سه بار مصرف، می‌توانند به‌راحتی آن را ترک کنند و 30 درصد نیز اعلام کردند توان نه گفتن در مقابل پیشنهاد مصرف موادمخدر را نداشتند؛ لذا آموزش می‌تواند در پیشگیری از مصرف موادمخدر افراد مؤثر باشد.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از تعطیلی تمامی مجموعه های ورزشی شهرداری تهران به دلیل شیوع کرونا از اول آذرماه خبر داد.

سازمان هواشناسی با صدور هشداری از رگبار و رعد و برق در 17 استان کشور طی سه روز آینده خبر داده است.