شنبه 31 شهریور 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

استاندار تهران با اشاره به لزوم تشریک مساعی دستگاه های اجرایی جهت اجرای محدودیت های کرونایی تاکید کرد: دوکاری در شهرهای نارنجی و قرمز استان تهران، ارائه خدمات ضروری به مردم را به تعویق نیندازد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف 203 کیلوگرم تریاک در شهرستان اسلامشهر خبر داد.

مدیر سرمایه گذاری شرکت متروی تهران از مذاکره با سازمان برنامه و بودجه کشور جهت رایزنی این سازمان با شورای اقتصاد برای کاهش خط مبنای تعیین شده جابجایی مسافر در مصوبه شورای اقتصاد مربوط به ماده 12 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر خبر داد و گفت: در غیر اینصورت ممکن است مترو از فرصت های مالی این ماده قانونی در سال 99 محروم شود زیرا تا پایان شیوع ویروس کرونا، حجم جابجایی مسافر کمتر از خط...

سازمان تأمین اجتماعی درپی محدودیت‌های جدید وضع شده برای شهرهای قرمز که به تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا رسیده است، اطلاعیه ای صادر کرد.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا تاکیدکرد: هر پیامی مبنی بر نیاز افراد به ثبت اطلاعات بانکی آن‌ها در درگاه‌های مشکوک برای دریافت کمک هزینه‌های تعطیلات کرونا از طریق شبکه‌های اجتماعی به طور حتم یک پیام کلاهبردارانه یا فریبکارانه است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از پوشش بیمه ای 300 هزار نفر از عشایر و روستاییان مددجوی تحت پوشش کمیته امداد خبر داد.

سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی همه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه‌ها، دیپلم و زیردیپلم را که دارای برگ آماده به خدمت پایه خدمتی آذر ماه سال 99هستند، به خدمت سربازی فراخواند.

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه ضوابط سطح بندی در بخش سرپایی، بستری و تجهیزات را تعریف کرده و طبق آن عمل خواهیم کرد گفت: به این جمع بندی رسیدیم که لازم است با جذب 1640 میلیارد اعتبار که در بودجه امسال مصوب و ابلاغ شد به عدالت در ارائه خدمات درمانی نزدیک تر شویم.

در پی غیراستاندارد بودن برخی ایستگاه‌های انتقال موقت پسماند در شهرستان بهارستان، رییس محیط زیست این شهرستان گفت: با توجه به تداوم عملکرد غیراستاندارد شهرداری گلستان در این حوزه در حال پیگیری‌های قضایی هستیم این در حالیست که شهرداری نسیم شهر اقدامات خوبی برای اصلاح ایستگاه انتقال موقت پسماند خود انجام داده است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر درباره طرح پوشش بیمه ای یک میلیون و 440 هزار نفر از روستاییان و عشایر فاقد بیمه توضیحاتی ارایه کرد.

انتقال خون استان تهران با ارسال پیامکی به مردم، از آنها خواست که برای نجات جان هموطنان نیازمند خون، اهدای خون کنند.

مرکز حراست وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به راه‌اندازی سایت‌های جعلی ارائه‌کننده خدمات تأییدیه مدارک تحصیلی الکترونیکی، نسبت به سوء استفاده سایت‌های مذکور از اطلاعات کاربران هشدار داد.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور از نهایی شدن 25 سند و دستورالعمل‌های مربوط به مدیریت بحران کشور خبر داد.

معاون آموزش ناجا از تشکیل اداره مهارت آموزی در تمامی رده‌های ناجا خبر داد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند از رفع تصرف 6367 مترمربع از اراضی ملی این شهرستان واقع در پلاک های ثبتی مومج، چشمه‌ها و چنار اریکان خبرداد.

مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اعلام اینکه همه خودروهای انژکتوری حتی خودروهای قدیمی نیز باید بتوانند معاینه فنی برتر بگیرند در شرایطی که بعضی خودروهایی که تنها یک سال کار کرده‌اند نیز موفق به دریافت معاینه فنی برتر نمی‌شوند، گفت: هر چند معافیت خودروهای صفر کیلومتر در مجلس شورای اسلامی از دریافت معاینه فنی از 5 سال به 4 سال کاهش یافت اما کاهش آن به دو سالی که قبلا اجرا می‌شد،...