شنبه 31 شهریور 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

رییس جمعیت هلال احمر از فعالیت داوطلبانه یک میلیون جوان هلال احمری خبر داد.

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست با ریییس سازمان جنگل ها قول دادند در برنامه هفتم توسعه و در تصویب قانون برنامه و بودجه توجه ویژه‌ای به بخش منابع‌طبیعی داشته باشند.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه در مقطع کنونی یکی از دغدغه‌های مشترک ملت ایران موضوع ویروس کرونا و پیامدهای آن است، گفت: افتتاح خط تولید کیت تشخیص سریع ویروس کرونا اقدامی موثر در جهت تشخیص و شناسایی سریع و قطع زنجیره این بیماری است.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اعلام کرد: آخرین داده های بررسی شده در پیمایش های بنیاد نشان می دهد در یک دهه اخیر از سال 89 تا کنون مجموعه بازیکنان بازی های دیجیتال دوبرابر شده و از 16 به 32 میلیون نفر رسیده است. سرانه مصرف هر ایرانی 31 دقیقه و سرانه مصرف بازیکنان 93 دقیقه در روز است.

مدیر گروه آموزش و ارتقاء سلامت مرکز بهداشت قم به تشریح طرح جدید ابلاغی مقابله با کرونا با عنوان سردار سلیمانی پرداخت.

بیماری کرونا اگرچه دشواری‌های فراوانی را همراه خود به جوامع بشری تحمیل کرد، اما جدای تمام آنچه می‌توان از آنها به عنوان مصیبت و گرفتاری این بیماری نام برد، ایثار و از خودگذشتگی و فداکاری، بیش از هر زمان و در بخش‌های مختلف جامعه از بهداشت و درمان تا اصناف و کارمندان و... نمود یافت و در کنار این همه، معلمان بسیاری هم ایثارگرانه مشق عشق کردند.

مدیرکل حوزه شهردار تهران اعلام کرد که در صورتی که اوراق مشارکت سال 1398 مترو تا پایان آبان آزاد نشود شهرداری قادر نخواهد بود به هیچ یک از اهداف اعلامی از جمله احداث 12 ایستگاه مترو تا پایان سال عمل کند.

جانشین فرمانده پلیس راهور ناجا از اعمال محدودیت‌های تردد در تمامی مراکز استان‌های کشور از ساعت 10 صبح فردا خبر داد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در تشریح مهم‌ترین عملیات‌ها و ماموریت‌های این پلیس در روزهای اخیر، از شناسایی انبار احتکار شکر و برنج، کشف روغن‌های احتکار شده توقیف شوتی‌های حامل کالای قاچاق خبر داد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از اجرای طرح کنترل مصرف کنندگان عمده سوخت و کشف مقدار یک میلیون و 700 هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی در کشور خبر داد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در شرایطی که امکان انجام فعالیت های گروهی، حضوری و میدانی وجود ندارد بازی های رایانه ای می تواند نقش مهمی برای پرکردن خلاءهای آموزشی و تربیتی داشته باشد تاکید کرد: امروز به بازی های رایانه ای به عنوان یک بازی صرف نگاه نمی شود؛ بلکه ابزاری برای تربیت هم هست.

مشاور عالی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افزایش ساعات سرویس دهی مترو و اتوبوس از روز شنبه تا ساعات 22 خبر داد.

سرپرست دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت در نشست مجازی با رئیس دانشکده طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد، از حمایت این دفتر برای ایجاد مراکز ارائه خدمات طب ایرانی به بیماران کرونایی در سراسر کشور خبر داد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف محموله قاچاق پرندگان شکاری در خطر انقراض شامل 22 بهله پرنده شکاری در عسلویه خبر داد.

دبیر کل سازمان جهانی بهداشت (WHO) گفت: کشورهایی که در راستای کنترل کروناویروس اقدامی نمی‌کنند با آتش بازی می‌کنند.

زنی که با همدستی یکی از اقوامش اقدام به سرقت مسلحانه از شوهرش کرده بود، دستگیر شد.