شنبه 31 شهریور 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی 353 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته تا کنون در استان خبر داد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه توسعه زیرساخت های دیتا و دسترسی به اینترنت در نقاط روستایی از اهداف مخابرات منطقه است، گفت: ظرفیت پهنای باند اینترنت در روستای بیساران از توابع شهرستان سروآباد 50 برابر ارتقا و توسعه داده شده است.

همزمان با هفته ایمنی حمل و نقل، اداره‌کل راهداری اصفهان با همکاری پلیس راهور، در مانوری به مناسبت این هفته اقدام به توزیع کلاه ایمنی بین راکبان موتورسیکلت در کنارگذر اتوبان ذوب‌آهن انجام دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه گفت: با تلاش آنش نشانان شهرداری ساوه و شهر صنعتی کاوه یک فقره حریق در یکی از کارخانه‌های کارتن سازی شهر صنعتی کنترل شد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا به تشریح آخرین جزئیات محدودیت‌های کرونایی که از اول آذر اجرا می‌شود، پرداخت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار یک مخزن زمینی سوخت در جایگاه بنزین خبر داد.

وزیر آموزش و پرورش از استفاده شبکه شاد از پهنای باند 328 گیگابیت بر ثانیه کشور خبر داد و گفت: 600 هزار ارتباط زنده در شبکه شاد برقرارشده است.

بیمارستان کامکار نخستین بیمارستان پذیرش‌کننده بیماران مبتلا به ویروس کرونا است که در قم قرار دارد. به همت روابط عمومی این بیمارستان و آستان مقدس امام رضا (ع)، ظهر دوشنبه (26 آبان) ارتباط زنده تصویری ویژه کارکنان و بیماران این بیمارستان به منظور زیارت به صورت مجازی، برقرار شد.

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ اصلاحیه دستورالعمل نحوه تعیین حقوق و مزایای دهیاران و مسئولین امور مالی و فنی دهیاری‌ها به استانداری‌ها در راستای افزایش حقوق و مزایای دهیاران خبر داد.

وزارت بهداشت هند از شناسایی 30 هزار و 548 مورد جدید ابتلا به بیماری کووید -19 خبر داد که از ماه جولای کمترین رقم بوده است.

سازمان هواشناسی نسبت به تداوم بارش باران و وزش باد موقت در نقاط مختلف کشور هشدار داد.

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه باید بهینه ترین زمان محدودیت ها را اعمال کنیم، گفت: اولین گام ما باید کاهش بار بیمارستان ها باشد.

برای اولین بار در انگلیس در یکی از خیابان‌های بیرمنگام که محل وقوع چاقوکشی مرگباری بوده، باجه تجهیزات مهار خونریزی نصب شده است.

فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری 21 نفر اراذل و اوباش در اجرای طرح دو روزه مقابله با مخلان نظم و امنیت در گیلان خبر داد.

عضو هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی مولفه هایی که باعث می شود دعاوی علیه سازمان تامین اجتماعی در دیوان عدالت اداری افزایش یابد را برشمرد و گفت: علی رغم اینکه در بسیاری دعاوی توسط قضات رای منصفانه ای صادر می شود بعضا با آرایی مواجه شدیم که به علت عدم شناخت قضات از قوانین حاکم و یا تفاسیر شخصی که دارند و یا ابهام و سکوتی که در قوانین هست، در تعارض با قوانین حاکم بوده است.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان با اشاره به اینکه پویش لبخند رضایت را از8 مهرماه آغاز و ابلاغیه معاون پرورشی وزیر را به استان ها ارسال کردیم، اظهار کرد: وزیر آموزش و پرورش، مدیران کل استانی، فرماندهان سپاه استانی به این پویش پیوسته اند و شخصیت های دیگری هم در حال پیوستن به این پویش هستند.