شنبه 31 شهریور 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از شناسایی 3 عامل زورگیر و قمه کشی در آزاد راه "تهران شمال" خبر داد.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از افزایش 50 درصدی تردد خودروها پس از اعلام ساعت تعطیلی صنوف از ساعت15 تا 21 خبر داد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد گفت: 102 نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد موفق به کسب رتبه زیر هزار در کنکور سراسری و پذیرش در دانشگاه‌های برتر کشور شدند.

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از راه اندازی مرکز نوآوری مدیریت بحران با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار از محکومیت حبس برای 11 متخلف تولید غیرمجاز ذغال در این شهرستان خبر داد.

با عبور آمار مبتلایان کووید -19 در ایالات متحده از رقم 11 میلیون نفر، دو ایالت میشیگان و واشنگتن نیز به اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی اقدام کردند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: پیشنهاد ما این است که در تعرفه خدمات الکترونیک نیز مشوق‌هایی در نظر گرفته شود، زیرا این موضوع هم به نفع خدمات دهنده و هم به نفع خدمات گیرنده و هم به نفع خریدار خدمات سلامت خواهد بود.

مقامات استرالیا اعلام کردند: با شناسایی چندین مورد ابتلا به بیماری کووید -19 پس از گذشت چند ماه، ایالت استرالیای جنوبی به وضعیت هشدار درآمد.

خودکشی پدیده‌ای مسری، واگیردار و تقلیدی است؛ شواهد و تجربیات گذشته، موارد متعددی از بروز اپیدمی یا همه‌گیری خودکشی را نشان می‌دهد که به دنبال انتشار نامتناسب اخبار مربوط به خودکشی افراط خاص و شناخته شده در سطح جهان و ایران صورت گرفته است...

رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران مطرح کرد: بخشنامه مبهم و شبهه‌ناک «سفر مشروط به تست کرونا» به جز ایجاد سردرگمی، التهاب و تنش در جامعه چه اثر دیگری داشت؟

بنابر اعلام سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش، تأمین کتاب‌های درسی دانش آموزان اتباع توسط این سازمان به طور کامل انجام شده است.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری فردی که دو کودک کار را مجبور به انجام حرکات ناشایست و تهیه فیلم از آنان کرده بود، خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با تشریح عملکرد 24 ساعت گذشته، از کشف 1028 سرقت و دستگیری 163 سارق طی شبانه روز گذشته جرم خبر داد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در برخی از محورهای تهران و 2 استان دیگر خبر داد.

معاون شهردار تهران آموزش و تربیت نیروهای متخصص مانند آتش نشان و راننده قطار شهری و... را از جمله موارد اختصاصی شهرداری تهران دانست و گفت: موسسه علمی کاربردی شهرداری تهران می تواند با سیاستگذاری مناسب و اتخاذ اهداف بلند مدت، در سطح کشور و حتی فرا منطقه ای آموزش دهنده باشد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به توانمندی جوانان و استارت‌آپ‌ها در حوزه تجهیزات پزشکی از آمادگی مجلس برای حمایت از شرکت‌های فعال در این حوزه خبر داد