دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

دادستان بروجرد گفت: جریمه خودرو افراد بومی دارای پلاک غیربومی نقض جدی حقوق شهروندان است.

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از شکایت ریاست جمهوری از خود خبر داد.

رییس مرکز توسعه حل اختلاف به تشریح آخرین وضعیت لایحه جدید شوراهای حل اختلاف پرداخت.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی جزییات طرح اصلاح ماده 100 قانون شهرداری‌ها و ارجاع آن به کمیته‌ای ویژه برای بررسی کارشناسی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

سفیر آلمان در ایران با رییس اتاق بازرگانی تهران دیدار و گفت‌وگو کرد.

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بررسی کلیات طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی از تعیین تکلیف سنددار شدن اراضی کشاورزی تا دو سال آینده خبر داد و همچنین در مورد ممنوعیت صید ترال گفت: از اول آذرماه تا این لحظه گزارشی در مورد صید ترال فانوس ماهیان و ماهیان مرکب و یال اسبی به ما نرسیده است.

نماینده جنبش حماس در تهران گفت: برای اقدام در مقابل عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، باید برنامه مشخصی داشته و بر وحدت جبهه مقاومت تاکید کنیم.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اعلام مخالفت با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، گفت: از مسلمانان منطقه می خواهم با این طرح مخالفت کنند.

مسئول سیاست خارجی پیشین اتحادیه اروپا که در مذاکرات هسته‌ای حضور داشت در یادداشتی سه راهکار به دولت جو بایدن پیشنهاد کرد تا روندی درست و اساسی برای بازگشت آمریکا به توافق هسته‌ای طی شود.

در پی اعلام سازمان جهاد کشاورزی گلستان مبنی بر اینکه برخی مرغداران، برای گران شدن قیمت مرغ، از عرضه آن به کشتارگاه‌ها و بازار خودداری می‌کنند، رئیس‌کل دادگستری گلستان، دادستان‌ها را مکلف به بررسی این موضوع کرد.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان از توقیف یک فروند شناور غیر مجاز صید ترال در بندرجاسک خبر داد.

نخستین جلسه دادرسی الکترونیکی ویژه متهمان زندانی در مجتمع قضایی شهید مدرس برگزار شد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از بررسی ابعاد طرح مشترک بسیج و وزارت بهداشت در خصوص کنترل بیماری کرونا (طرح شهید سلیمانی) در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت که تاکید این طرح بر پیشگیری و شناسایی مبتلایان در تمام نقاط کشور است.

مشاور فرمانده کل قوا در صنایع دفاعی کاندیداتوری خود برای انتخابات 1400 را اعلام کرد.

سخنگوی دولت اعلام کرد که قیمت مرغ با برنامه ریزی صورت گرفته به قیمت مصوب خواهد رسید.