دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا عنوان کرد: سیاست اصلی آمریکا در مقابل ایران تغییری نمی‌کند.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان با حضور در بیمارستان شهید محمدی از مصدوم حادثه تخریب یک منزل مسکونی توسط شهرداری بندرعباس عیادت کرد.

یک کارشناس مسائل قفقاز با تشریح ابعاد توافق نامه انجام شده میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان، تاکید کرد: توافقنامه به گونه ای تنظیم شده که خودش در آینده محل مناقشه خواهد بود.

رییس فراکسیون امید مجلس دهم در رشته‌توییت‌هایی با اشاره به لزوم همراهی مردم با مصوبات ستاد ملی کرونا، نوشت که در این اوج شیوع پاندمی کرونا، زمان مناسبی برای گله‌گزاری و نقدهای سیاسی نیست.

سی ام آبان ماه یادآور پیام مسرت و شادی قلبی است، همان پیامی که سرنوشت طوفان مسموم را زباله دان تاریخ دانست.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو از بندر هوسان آذربایجان یکی از پایگاه‌های صادرات و واردات در دریای خزر بازدید کرد.

با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، پروژه‌های متعدد ساخت مراکز درمانی، مسکن محرومان، احداث مدرسه، طرح‌های آبرسانی و پل‌سازی، مسجد و خانه عالم و... در منطقه محروم و کوهستانی احمد فداله خوزستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وزیر امور خارجه از پیگیری استقرار دفتر امور خارجه در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

رییس کمیته انتقال محکومان وزارت دادگستری از انتقال 11 محکوم ایرانی از ارمنستان به کشور خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با تکذیب خبر فوت یک زندانی در زندان امیرآباد گرگان در پی شکنجه جسمی توسط افسر نگهبانان، گفت: این زندانی به دلیل جرایمی از جمله سرقت مسلحانه و اخلال در نظم عمومی به هفت سال و 6 ماه حبس محکوم شده بود.

قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در اطلاعیه شماره یک خود، ضمن مرور اقدامات بعمل آمده در سه هفته اخیر، از آمادگی های کافی دستگاه‌های مختلف عضو قرارگاه برای اجرای طرح جدید محدودیت ها، به اقشار مختلف مردم اطمینان خاطر داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه از سفر محمد جواد ظریف در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته آینده به روسیه و جمهوری آذربایجان خبر داد.‌

ناو اقیانوس پیمای شهید رودکی صبح امروز به نیروی دریایی سپاه ملحق شد، این مساله بازتاب گسترده ای در رسانه های عربی به دنبال داشت.

الحاق ناو شهید رودکی به نیروی دریایی سپاه و قابلیت های آن در رسانه ها و مطبوعات خارجی مورد توجه قرار گرفت.

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل با بیان اینکه ایران مرد عمل و مذاکره منطقی و عزتمند است، گفت که رییس جمهور منتخب آمریکا دوست جمهوری اسلامی ایران و شاه کلید نیست.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری از بخش‌های مختلف این یگان بازدید کرد.