دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

وزیر امور خارجه کشورمان طی پیامی به «بدر بن حمد البوسعیدی» وزیر امور خارجه سلطنت عمان، فرار رسیدن روز ملی این کشور را به وی و دولت و ملت کشور دوست و برادر عمان تبریک گفت.

دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها به اتفاق چهار نفر از اعضای شورای مرکزی این انجمن با حضور در سفارت افغانستان دفتر یادبود جان‌باختگان فاجعه حمله تروریستی به دانشگاه کابل را امضا کردند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان روز چهارشنبه 28 آبان و همزمان با پنجاهمین سالگرد روز ملی عمان با خالد بن هلال المعولی رئیس مجلس شورای عمان در محل این مجلس دیدار و گفت و گو کرد.

جلسه بررسی مسائل آزادراه شیراز - اصفهان ظهر امروز (چهارشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی دز یک کنفرانس خبری به سوالات درباره جوانب مختلف برنامه هسته ای ایران و فعالیت های اخیر آژانس در ایران پاسخ داد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد که هیچ پناهگاه امنی برای جنایتکاران و بدخواهان ملت ایران وجود ندارد.

رئیس سازمان زندان‌ها گفت: جرم اول مجرمین در البرز سرقت است و اگر علت این جرم ریشه یابی نشود زندانی پس از آزادی، مجددا مرتکب جرم خواهد شد.

یک استاد دانشگاه گفت: در این دوره از رقابت‌های انتخاباتی آمریکا ضریب انحراف نظرسنجی‌ها بالا نبود و نتیجه‌ای که حاصل شد به نتیجه نظرسنجی‌ها نزدیک بود.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران به دبیر کل سازمان ملل نامه نوشت.

رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت برادر همسر رییس جمهور را تسلیت گفت.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از نامه تعدادی از نمایندگان به رییس جمهور درباره لزوم توجه به گیاهان دارویی جهت درمان کرونا خبر داد.

عضو هیئت رئیسه کانون وکلای دادگستری مرکز در یادداشتی از مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی در ارتباط با کسب و کار تلقی کردن حرفه وکالت انتقاد کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از 12 بخش موزه موزه و سراسرنمای مقاومت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از جمله دشمن شناسی، شهدا، فلسطین، لبنان، افغانستان، آفریقا، لبنان، سوریه، یمن، بحرین و ماکت سه وجهی شهید حاج قاسم سلیمانی و گنبد سر سبز بازدید کرد.

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) بیست و هشتم آبان ماه 1399 هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در نشستی با کارآفرینان برتر کشور گفت: با کارآفرینی برای آسیب دیدگان اجتماعی از بزهکار شدن آن‌ها جلوگیری کنیم.

وزارت امورخارجه کشورمان تاکید کرد: این وزارت خانه به ارائه خدمات کنسولی خود به شهروندان طی دو هفته آینده ادامه خواهد داد و این بخش مشمول تعطیلات پیش رو نخواهد بود.