دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

معاون وزیر امور خارجه افغانستان که به تهران سفر کرده است، با سید عباس عراقچی، همتای ایرانی خود دیدار و رایزنی کرد.

رییس مجتمع ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی، درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده بانک سرمایه ارائه کرد و گفت: حیدرآبادی‌پور مدیرعامل متواری بانک سرمایه که به تازگی به ایران بازگردانده شده است، امکان واخواهی دارد.

سخنگوی دولت گفت: قرار شد از شنبه اول آذر تعطیلی شهرها اجرایی شود و در این طرح حتی نسبت به خروج از شهرها سختگیری می‌شود و تردد شهر به شهر ممنوع خواهد بود.

نشست هماهنگی راه‌اندازی مجتمع قضایی نظامی شرق استان تهران با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در فرمانداری پاکدشت برگزار شد.

پنجمین دور مذاکرات سند جامع همکاری های راهبردی ایران و افغانستان امروز یکشنبه 25 آبان در تهران بین هیات های دو طرف به ریاست سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان و میرویس ناب معاون وزیر امور خارجه افغانستان برگزار شد.

رییس کل دادگستری استان تهران از افتتاح «مجتمع قضایی تخصصی رسیدگی به دعاوی تجاری» در دادگستری تهران، در اجرای دستور ریاست قوه قضاییه خبر داد.

معاون دفتر رئیس جمهوری از انتشار بیانیه‌ای درباره اعمال محدودیت‌های شدید برای مهار موج سوم کرونا از سوی حسن روحانی خبر داد.

سرلشکرسلامی در دیدار وزیر دفاع عراق با اشاره به اینکه ما قطعا انتقام خون سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را از قاتلان او خواهیم گرفت گفت: قاطعانه ترین و تعیین کننده ترین نقش را در سقوط و سرنگونی داعش سردار حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس ایفا کردند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از بانک‌های خصوصی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوع خود از تصویب کلیات طرح حمایت مالی از افشاگران فساد در این جلسه خبر داد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوع خود از انتخاب چندین نفر از اعضای کمیسیون برای عضویت در کمیسیون مشترک رسیدگی کننده به طرح جمعیت و کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح شفافیت خبر داد.

نایب‌رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از توافق سازمان برنامه و بودجه در مورد 12 بند طرح اصلاح ساختار بودجه خبر داد.

رئیس سازمان زندان‌ها گفت: امنیت زندان‌ها یکی از اولویت‌های ما است.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بررسی و تصویب کلیات طرح جامع مدیریت شهری و روستایی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات طرح ساماندهی عرضه خودرو در جلسه این کمیسیون خبر داد.

سفیر جدید ایران با وزیر مشاور در امورخارجه قطر دیدار و رایزنی کرد.