دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

یک عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جلسات علنی مجلس و کمیسیون‌ها گفت: طبق اصل 85 قانون اساسی می‌توانیم جلسات را با یک دوم حضور نمایندگان یا به صورت مجازی برگزار کنیم.

سفیر کشورمان در صنعا با اشاره به اینکه پروژه سعودی، رژیم صهیونیستی و تروریسم داعشی یکی است، افزود که طمع ورزی‌هایی پشت تجاوز شش ساله به یمن وجود دارد.

ایرج مسجدی، سفیر کشورمان در عراق و «استفان هیکی»، سفیر مقیم انگلیس در این کشور، روز یکشنبه 25 آبان ماه 1399 در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد با یکدیگر ملاقات و گفتگو کردند.

حجت الاسلام و المسلمین آزادی خواهبا بیان این که انتخابات آمریکا و تغییر دولتش چیزی را عوض نمی‌کند گفت: اما جوانمرگ شدن سیاسی قاتل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را جشن می‌گیریم.

خبر تحصن و اعتصاب غذای یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در زمانه شگفتی‌ها و اخبار عجیب، باز هم این موضوع را یادآوری کرد که می‌توان همچنان شگفتی‌ساز بود!

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی بیست و پنجم آبان به ریاست محمد باقر قالیباف برگزار شد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از وزارت بهداشت خواست تا با توجه به آمار بالای فوتی های کرونا در کشور از ظرفیت طب سنتی و از تجربه کشورهایی مثل چین نهایت استفاده را ببرند.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به تشدید شیوع ویروس کرونا در کشور خواستار تعویق مجدد آزمون استخدامی شد.

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: امیدواریم با فضایی که در کشور حاکم می شود بتوانیم سال آینده با آرامش و امنیت کامل وارد انتخابات ریاست جمهوری شویم و انتخاباتی با مشارکت حداکثری مردم برگزاری کنیم

جمعه عناد سعدون وزیر دفاع عراق که به تهران سفر کرده است؛ ظهر امروز با دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و پیرامون مسائل دوجانبه منطقه‌ای و بین المللی با او گفتگو کرد.

نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی از وضعیت بازار بورس انتقاد کرد و گفت که علاوه بر اقتصاد، سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی نیز هدف قرار داده شده است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه امروز باید وضعیت بهداشت و درمان در همه استان ها در اولویت کاری قرار بگیرد با اشاره به وضعیت حوزه انتخابیه خود عنوان کرد: یک عده افراد ناکارآمد، نالایق و نامدیر وضعیت درمان مردم بروجرد را به بازی گرفته اند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از تدوین سند همکاری‌های دفاعی ایران و عراق خبر داد و گفت: با توجه به اینکه آمریکایی‌ها به دنبال گسترش مجدد تروریست‌ها در منطقه هستند، همکاری دفاعی ایران و عراق موجب ایجاد امنیت مناسب‌تری برای کشور عراق خواهد شد.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از دیدار اعضای این کمیسیون با رییس قوه قضاییه خبر داد.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مجلس در شرایط سخت اقتصادی حاضر به همه نوع همکاری با دولت برای مقابله با گرانی و تورم است.