دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به وضع نابسامان معیشتی کارگران از دولت خواست که مالک کارخانه هفت تپه را خلع ید کند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ناظر در شورای راهبردی و دادرسی الکترونیکی را انتخاب کردند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملیات در مرزهای غربی برای مقابله با ضد انقلاب تاکید کرد که باید نیروهای امنیتی و نظامی عوامل مزدور را تعقیب کرده و به جزای اعمالشان برسانند.

کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه در نشستی سیاسی که به مناسبت صدو سومین سالگرد معاهده بالفور برگزار شد حضور یافت.

هیات عمومی دیوان عدالت اداری با ابطال یک مقرره دولتی، اعلام کرد مطالبات سازمان‌ها، صندوق ها و موسسات بیمه ای فعال از دولت، بر مبنای ارزش واقعی روز محاسبه می‌شود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ناظر مجلس در شورای عالی آموزش و تربیت فنی حرفه ای و مهارتی را انتخاب کردند.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه بیکاری 38 درصدی در این مناطق را زجرآورتر از دوران دفاع مقدس عنوان کرد.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی ادعا کرد که انحصارطلبی علمی به نفع چند دانشگاه بزرگ دنبال می‌شود و این مغایر قانون اساسی و فرمایشات رهبری است.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل درگذشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین دکتر جواد اژه‌ای، نماینده مقام معظم رهبری در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور را تسلیت گفت.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان از ضرب‌الاجل دستگاه قضایی برای ترخیص پنج هزار و 700 تن برنج وارداتی طی یک هفته خبر داد.

هفتمین کنفرانس رادار و سامانه های مراقبتی ایران در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 28 و 29 آبان ماه به صورت مجازی در دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار خواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که قوه قضاییه قاطعانه ورود کرده و دزدها را محکوم می‌کند، گفت: برای دستگاه عدلیه فرقی ندارد که متهم برادر یا پسر کیست.

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه امروز در نیروگاه ها همچون نیروگاه سیکل ترکیبی نیشابور به جای گاز، سوخت مازوت با 500 برابر آلودگی بالاتر از حد مجاز در حال سوختن است، گفت: صدایی از وزارت نفت و سازمان محیط زیست بر نمی آید.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی درگذشت نماینده ایلام در دوره نهم را تسلیت گفت.

دو نماینده مجلس در کارگروه تعیین مصادیق محتوای جرایم رایانه‌ای انتخاب شدند.

چهار سوال از سه وزیر دولت و گزارش عملکرد وزارت نفت اعلام وصول شد.