سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سخنگوی حزب اتحاد ملت گفت: به زیر کشیدن فرد متمول و پوپولیست و عوام‌فریبی چون ترامپ بسیار کار سختی است که با دموکراسی اتفاق افتاد.

رئیس پژوهشکده شورای نگهبان گفت: در صدد جذب هیئت علمی هستیم و وزارت علوم هم خوشبختانه این اجازه را داده است.

رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس با بیان اینکه «هر توافقی با آمریکا منوط به بازگشت آنها به برجام است»، گفت: تصمیمات دونالد ترامپ لحظه‌ای و بدون منطق بود و ترامپ نمی‌توانست اجماع جهانی علیه ایران شکل دهد. این در حالی است که جو بایدن می‌تواند اجماع تشکیل دهد؛ چراکه مقبولیت بیشتری دارد.

حواشی انتخابات ریاست جمهوری ایالت متحده کاریکاتوریست‌های جهان را دست به قلم کرده است.

یک کارشناس مسائل غرب آسیا اظهار کرد: دولت نتانیاهو با روی کار آمدن بایدن به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا با چالش‌های جدی روبرو خواهد شد و بعید است که بتواند بر این چالش‌ها فائق آید.

امروز 25 آبان 1399 مصادف با صد و ششمین سالگرد درگذشت ستارخان سردار ملی، عیار و آزادمردی از خطه مبارزان مشروطه‌خواه تبریز در باتلاق باغ اتابک تهران در سن 48 سالگی است.

معاون دفتر رئیس‌جمهوری به بیان روایتی از برخی تلاش‌ها برای برای قرار دادن روحانی مقابل مردم پرداخت.

رئیس دفتر رئیس جمهوری در گذشت حجت‌الاسلام والمسلمین جواد اژه‌ای را تسلیت گفت.

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از حمله توپخانه‌ای رزمندگان سپاه به مواضع گروهک‌های ضد انقلاب در آن سوی مرزها خبر داد.

مستند «فرجام جنایت» که به بررسی جزئیاتی از عملیات‌های تروریستی و خونین گروهک تجزیه‌طلب حرک النضال، از زبان سرکرده آن پرداخته است، منتشر شد.

حسینعلی امیری در پیامی درگذشت حجت الاسلام جواد اژه‌ای، نماینده رهبر معظم انقلاب در امور دانشجویان اروپا و آمریکا را تسلیت گفت.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی درگذشت حجت الاسلام جواد اژه ای را تسلیت گفت.

مشاور رئیس جمهوری نسبت به ادعای یک رسانه فارسی زبان بیگانه درباره مخالفت حسن روحانی با طرح پیشنهادی وزارت بهداشت برای تعطیلی گسترده به منظور مهار شیوع کرونا واکنش نشان داد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری با تکذیب ادعای مخالفت رئیس‌جمهور با موضوع تعطیلی تهران و همچنین شایعه استعفای وزیر بهداشت گفت: از سیاسیون و رسانه‌ها انتظار می‌رود که در بحبوبحه نبرد سرنوشت‌ساز کشور با بیماری کرونا که از قضا با تحریم‌های بسیار دشوار و ظالمانه خارجی نیز همراه است، با توجه به منافع ملی، از حاشیه‌سازی و دامن زدن به برخی مباحث بی‌اساس بپرهیزند و اگر کمک نمی‌کنند، حداقل اجازه دهند...

سخنگوی شورای نگهبان از رد طرح الزام دولت برای پرداخت یارانه کالاهای اساسی از سوی این شورا خبر داد.

آیین ملی بزرگداشت کتاب و کتابدار همزمان با 24 آبان، روز کتاب و کتابخوانی، به میزبانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سالن مرکزی پارک شهر برگزار شد.