سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس معتقد است که با توجه به سوابق ایالات متحده آمریکا در برقراری تعامل با دیگر کشورها و کشور ما اکنون هم نمی توان اتفاق خاصی را در روابط میان ایران و آمریکا انتظار داشت.

یک پژوهشگر مسائل منطقه با اشاره به توافق صلح آذربایجان و ارمنستان می گوید عوامل متععدی باعث شده تا ابهامات و تردیدهایی در مورد وضعیت آینده قره‌باغ وجود داشته باشد.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل گفت: ریاض بهتر است خوش‌خدمتی به رژیم اسرائیل را متوقف کند و به همسایگان احترام بگذارد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکلات جوامع روستایی کار جهادی و مشارکت مردمی در سایه توجه جدی مسئولان را می‌طلبد.

رئیس‌جمهور آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که وضعیت اضطرار ملی این کشور در برابر ایران را تمدید کرده است.

رئیس سازمان زندان‌ها گفت: وقتی به این نتیجه می رسیم که فردی در زندان متنبه شده و حقیقتا از اشتباهات گذشته خود درس گرفته است، دیگر نیازی به ماندن او در زندان وجود ندارد.

دادستان کل کشور گفت: خوشبختانه آمارهای بسیار خوبی در خصوص حمایت دستگاه قضایی از تولید و تولیدکنندگان وجود دارد و اقدامات بسیار مثبتی در این رابطه صورت گرفته است.

سفیر جدید نروژ در جمهوری اسلامی ایران با معاون حقوقی رئیس جمهور دیدار کرد.

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و ونزوئلا در گفت‌وگویی مدعی شد که کارزار تحریم های دولت دونالد ترامپ علیه ایران در دولت جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا نیز علیرغم تمایل او برای بازگشت به توافق هسته ای ادامه می یابد.

نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس گفت: ما انتظار نداریم که در دیار 15 خرداد، شاهد برخی حوادث تلخ باشیم و بعضی از افراد در مسئولیت های اجرایی دچار لغزش مالی شوند.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی به ویروس کرونا مبتلا شد.

وزیر امور خارجه روسیه دیدگاهی را راجع به چگونگی سیاست خارجی اتخاذی دولت بایدن درباره ایران مطرح کرد.

کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در جلسات هفته آینده خود سوال از وزیر اطلاعات، بررسی اثربخشی طب سنتی در پیشگیری و درمان کرونا و همچنین تحلیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را در دستور کار دارند.

به دنبال بازگشت پروازهای روسیه به ایران، مقررات سفر به این کشور اعلام شد. گردشگران ایرانی همچنان برای سفر به روسیه مجاز نیستند.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی از رسیدگی قضایی به پرونده برخی مدیران شرکت‌های حقوقی بورس با عنوان «اخلال در نظام اقتصادی کشور» خبر داد.

وزیر امور خارجه امارات متحده عربی در دیدار با نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و نزوئلا درباره مسائل مختلف منطقه از جمله ایران گفت و گو کردند.