سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت حجتالاسلام والمسلمین داوود فیرحی، استاد دانشگاه و پژوهشگر فقید را تسلیت گفت.

رییس مجلس شورای اسلامی در سالگرد شهادت شهید تهرانی مقدم، با ذکر خاطره‌ای یاد و خاطره او را گرامی داشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه هم اندیشی با فعالان زیست بوم فناوری ضمن یادآوری اینکه اگر از من سوال شود که امروز دشمن شماره یک ما چیست، می‌گویم نظام بروکراسی کشور است گفت: من در تجربه اجرایی که در بخش‌های مختلف داشته‌ام نظام بوروکراسی حاکم را کنترل کرده و با کمک شرکت‌های دانش بنیان روند امور را اصلاح کرده‌ام.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: توزیع عادلانه خدمات و امکانات زمینه ساز دستیابی به توسعه فعالیت های جهاددانشگاهی در شهرستان‌هایی نظیر ساوه و زرندیه است.

سفیر و نماینده دائم کشورمان در وین با اعلام خبر انتشار گزارش جدید مدیرکل آژانس در مورد راستی آزمایی اجرای برجام، گفت: این گزارش در کنار تائید کاهش تعهدات برجامی ایران و اقدامات ایران در این راستا، به همکاری میان ایران و آژانس در حوزه‌های مختلف اشاره و اعلام می‌دارد آژانس به فعالیت‌های راستی آزمایی و نظارتی خود درخصوص تعهدات مرتبط ایران ادامه داده است.

آسوشیتدپرس به نقل از دیده‌بان هسته‌ای سازمان ملل مدعی شد که ایران درحال افزایش ذخایر اورانیوم با غنای کم ورای حدود برجام است.

برخی احزاب اصلاح طلب در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت داود فیرحی را تسلیت گفتند.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام در پی درگذشت داود فیرحی پیام تسلیتی صادر کرد.

وزیر خارجه کشورمان در توییتی محور دیدارهای خود با مقامات ارشد پاکستانی را تشریح کرد.

دکتر رحمانی فضلی در نخستین نشست ستاد هماهنگی انتخابات 1400 با اشاره به مقدمات برگزاری همزمان 4 انتخابات در بهار 1400، شاخص اصلی وزارت کشور در همه برنامه‌ریزی‌های انتخابات را، اجرای دقیق قانون و امکان سازی برای ایفای نقش حداکثری مردم در تعیین سرنوشت خویش بر شمرد.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود با مقامات ارشد پاکستان با عمران خان، نخست وزیر این کشور دیدار و گفتگو کرد.

معاون اول رییس جمهور در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین دکتر داوود فیرحی استاد ممتاز و برجسته علوم سیاسی دانشگاه تهران را تسلیت گفت.

کنگره بین‌المللی شعر «انتقام سخت» با هفت زبان زنده دنیا برگزار می‌شود.

دادستان نظامی استان تهران گفت: کشف حجاب و عادی سازی بی حجابی، عملی خلاف قانون محسوب می‌شود.

در دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران در کی‌یف با مدیرعامل شرکت هواپیمایی بین المللی اوکراین (مائو) تفاهمات صورت گرفته در آخرین دور مذاکرات پرونده سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی مورد بررسی و پی‌گیری قرار گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی با بیان اینکه ساخت بازی موبایلی توسط اداره عقیدتی سیاس نیروی پدافند هوایی ارتش، نقطه عطفی در کارهای فرهنگی این نیرو به شمار می رود، گفت: پاسداری از قلمرو فکری کشور در فضای مجازی مکمل پاسداری از قلمرو فیزیکی در فضای حقیقی است.