سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

یک مسئول نظامی عراقی با بیان اینکه عراق به دنبال همکاری با ایران برای حفاظت از مرزها است تاکید کرد که سفر وزیر دفاع عراق به تهران به توافق در رابطه با انجام رزمایش مشترک منجر خواهد شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در سوگ ارتحال معلم و استاد فرزانه، عالم مجاهد و متخلق حجت الاسلام و المسلمین دکتر جواد اژه‌ای پیام تسلیتی صادر کرد

رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام جواد اژه ای نماینده مقام معظم رهبری در امور دانشجویان اروپا و آمریکا را تسلیت گفت.

یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تغییرات محل و زمان برگزاری کمیسیون‌های تخصصی مجلس با توصیه ستاد مقابله با کرونا خبر داد.

محدودیت های جدید ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از اول آذرماه / تکذیب استعفای وزیر بهداشت / پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت حجت‌الاسلام جواد اژه‌ای / واکنش سخنگوب وزارت خارجه به ادعای ترور یک مقام گروه تروریستی القاعده در ایران / توضیحات دادستان خرم آباد درباره مرگ یک نفر در زندان و... در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید امروز مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می‌توانید آنها را در این...

سفیر ایران در باکو گفت: ایران بزرگتر، مقتدرتر و البته هوشیارتر از توهمات عده‌ای در داخل و خارج است.

نایب رئیس مجلس خرید در لحظه، رانت اطلاعاتی، استفاده از برخی نرم افزارهای خاص و صف ایجاد کردن در بورس را از مصادیق اخلال در نظام اقتصادی دانست و گفت که قرار است افرادی که این اقدامات را انجام داده اند از سوی دادستانی به عنوان مخل بازار معرفی شوند و با آنها برخورد لازم صورت گیرد.

مشاور ارشد باراک اوباما رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در گفت‌وگویی به چالشهای روابط آمریکا و ایران در زمان روی کار بودن دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا پرداخت.

رییس قوه قضاییه در پیامی درگذشت حجت الاسلام جواد اژه‌ای را تسلیت گفت.

یک کارشناس روابط بین الملل با اشاره به نقاط ضعف اقتصاد ایران، بهترین راهکار برای فائق آمدن بر این مشکل را اجرا و پیروی از ی اد و می‌داند.

اولین همایش جامعه شناسی ایران و روسیه را در تاریخ 26 تا 28 آبان ماه به صورت آنلاین برگزار می شود.

رهبر انقلاب با صدور پیامی، درگذشت حجت‌الاسلام جواد اژه‌ئی را تسلیت گفتند.

در پی درگذشت حجت الاسلام جواد اژه ای نماینده مقام معظم رهبری در امور دانشجویان اروپا و آمریکا و داماد شهید بهشتی، علی لاریجانی مشاور مقام معظم رهبری پیام تسلیتی صادر کرد.

وکیل مدافع شکات پرونده سکه ثامن از برگزاری جلسه رسیدگی به اتهامات طراحان سایت پرونده سکه ثامن در شعبه 1064 دادگاه کیفری دو تهران به ریاست قاضی قاسمی خبر داد.

سیزدهمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهم امامی و دیگر متهمان به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا، شنبه 24 آبان ماه به ریاست حسن روحانی رییس جمهوری و دیگر اعضای این ستاد در مجموعه سعدآباد برگزار شد.