سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

از همان ساعات نخست اعلام پیروزی «جو بایدن» در انتخابات رئیس جمهوری آمریکا، نام کامالا هریس به عنوان نخستین بانویی که قرار است معاون نخست رئیس جمهوری این کشور باشد، مطرح شد. موضوعی که توجه بسیاری از رسانه های جهان را به خود جلب کرده است.

سفارت ایران در آلمان در سالگرد فروپاشی دیوار برلین مطلبی را در صفحه توییتر خود منتشر کرد.

عدم اتصال سامانه املاک و اسکان با دستگاههای مرتبط بخصوص سازمان ثبت اسناد و املاک، وضع مالیات برای خانه های خالی را دچار مشکل کرده است.

مدیرکل مشارکت‌های مردمی و سرمایه اجتماعی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه از تشکیل کارگروه تخصصی پیشگیری و مبارزه با فساد اقتصادی خبر داد.

دبیر هیات نظارت بر مطبوعات از آغاز انتخابات الکترونیکی هجدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات با حضور 116 نامزد خبر داد.

سخنگوی دولت، کرونا با افزایش ابعاد فاجعه‌آمیزش و تهدید جان انسان ها را از مهم‌ترین مسایل دولت و مردم خواند.

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که طرح جهش تولید و تامین مسکن می‌تواند در کوتاه مدت و بلند مدت تاثیرات مثبتی را در خروج دلالان از بازار و تعادل بین عرضه و تقاضا داشته باشند.

رئیس قوه قضاییه گفت: باید ابزارهایی تعریف کنیم که ارزش‌ها را بر جامعه حاکم و ما را به کرامت انسانی نزدیک‌تر کند که این ابزارها، متناسب با زمان و مکان و اقتضائات متغیر خواهند بود.

رئیس‌کل دادگستری استان گلستان از آغاز رسیدگی به پرونده افرادی خبرداد که با استفاده از کارت‌های بازرگانی اجاره‌ای، 100 میلیارد تومان فرار مالیاتی کرده است.

روحانی مصوبه جلسه 830 شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره «سیاست‌ها و برنامه‌های اقدام علمی، فناورانه و فرهنگی جهش تولید» را به مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان صدا و سیما، سازمان تبلیغات اسلامی و دبیرخانه شورای...

‌نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را دراولویت قرار دادیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از محکومیت 20 میلیارد ریالی قاچاقچی بلور و چینی خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از صدور حکم توزیع محموله یک میلیون و 400 هزار لیتر روغن موتور احتکار شده خبر داد.

مدیرکل نظارت بر اجرای احکام سازمان تعزیرات حکومتی از موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات 457 نفر از محکومان تعزیرات حکومتی خبر داد.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: در دولت فعلی ما 150 مورد شکایت از شخصیت‌های حقیقی و حقوقی داشته‌ایم.

مجمع روحانیون مبارز در جلسه به ریاست سید محمد خاتمی تاکید کرد که اصلاح‌طلبان وظیفه دارند برای برون رفت کشور از مشکلات فعلی تلاش کنند.