سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

علی اصغر خاجی دستیار ارشد وزیر با امور خارجه کشورمان که در راس هیاتی به منظور رایزنی با مقامات ارشد سوریه و همچنین مشارکت در"کنفرانس بین المللی درباره بازگشت آوارگان"به دمشق عزیمت کرده است، امروز با فیصل المقداد قائم مقام وزارت امور خارجه سوریه دیدار کرد.

سخنگوی هیات منصفه مطبوعات گفت: روز یکشنبه 18 آبان ماه در شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی یک پرونده بررسی شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: اقتصاد مقاومتی نسخه نجات بخش اقتصاد کشور از بحران‌هایی است که به کشور تحمیل می شود.

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران از تشکیل کارگروهی متشکل از وزارت ارتباطات، شهرداری تهران، اپراتورها و نمایندگان استان تهران برای بررسی مشکلات پیش روی توسعه زیرساخت‌های ارتباطی تهران خبر داد.

جلسه دیدار اعضای انجمن اتحاد اقوام ایران اسلامی با معاون اول رییس جمهور عصر امروز (دوشنبه) برگزار شد.

نماینده ویژه وزیر امور خارجه کشورمان در امور افغانستان با همتای ازبکستانی خود درباره موضوع افغانستان به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس از بازدید اعضای این مجمع از کارخانه سیمان تهران برای رفع مشکلات تولیدی و زیست محیطی آن خبر داد و گفت: تلاش داریم حاشیه‌نشینی‌های کلانشهر تهران را ساماندهی کنیم.

جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، دوشنبه 19 آبان ماه به ریاست عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در ساختمان وزارت کشور برگزار شد.

دومین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، بعدازظهر دوشنبه (19 آبان) به ریاست وزیر کشور برگزار شد. عبدالرضا رحمانی فضلی فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا در بخشی از صحبت‌های خود گفت که «طرح ممنوعیت تردد خودروهای شخصی بعد از ساعت 21:00 در این جلسه مورد بررسی قرار گرفته و به ستاد ملی کرونا برای تصمیم‌گیری نهایی ارائه شده است.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در واکنش به برخی ادعاها در خصوص تمایل دولت به افزایش نرخ ارز تاکید کرد که دولت به دنبال گرانی ارز نیست.

بیستمین نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای با حضور حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان و به ریاست و میزبانی ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه روز سه‌شنبه 20 آبان ماه به صورت برخط برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه با بیان این‌که بررسی‌های ما نشان می‌دهد تنها 8 هزار قرارداد در سامانه قراردادهای الکترونیک وکالت ثبت شده است گفت: ثبت قرارداد وکالت از اول آذرماه در این سامانه اجباری می‌شود.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: استفاده از جاده‌های ایمن و استاندارد حق مردم است.

نویسنده «منظومه قاسم سلیمانی» از نوشتن تقریظ رهبر انقلاب بر سروده جدیدش خبر داد.

مشاور قضایی رئیس مرکز توسعه حل اختلاف از آغاز دوره‌های آموزشی قبول شدگان میانجی‌گری از آذرماه در استان‌ها خبر داد.

رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مادر شهیدان والامقام حبیب، محمدرضا و محمدحسین کردگاری، اظهار داشت: این مادر فداکار و صبور، در پرتو عشق و ارادت به خاندان عصمت و طهارت (ع)، گوهر وجود خود را وقف پرورش فرزندان انقلابی و دلیر کرد که ضامن سربلندی و عزت نظام اسلامی شدند.