چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با طرح این سوال که موضوع مالیات بر خودروهای لوکس و خانه های گران قیمت به کجا رسید؟ از دولت خواست آیین نامه این موضوع را هرچه سریع تر به تصویب برساند.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان پیشنهاد ایران برای حل مناقشه قره باغ را تشریح کرد.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد از محکومیت 3 میلیارد ریالی برای خرید و فروش خارج از شبکه نفت سفید خبر داد.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به وضعیت اقتصادی کشو، ر از دولت خواست که جلوی افزایش قیمت ها را بگیرد.

تنها در یک ماه گذشته 142 هکتار زمین ملی و دولتی به ارزش 1521 میلیارد تومان در سراسر کشور از دست متصرفان آزادسازی شد.

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر لزوم توجه به وحدت کلمه بیان کرد: امروز ایران اسلامی نیازمند وحدت و یکپارچگی است.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به ضرورت حل معضلات معیشتی و تصویب شدن طرح کوتاه مدت معیشتی مردم از طریق کالابرگ در مجلس مسئولان دولتی را به مناظره ای برای دفاع از این طرح و راه های تامین مالی آن دعوت کرد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از بررسی موضوع تعیین تکلیف معلمان حق التدریس و خریدخدمتی ورودی بعد از سال 91 به آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش در آینده نزدیک خبر داد و گفت: همچنین قصد داریم از شورای سنجش و پذیرش درخواست کنیم با توجه به شرایط خاصی که امسال وجود دارد کنکور نظام قدیم را برای یکسال دیگر هم تمدید کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید مصلحت کشور را فدای یکی دو نفری کنیم که می خواهند رییس‌جمهور شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد که در شش ماهه دوم سال 99 به حدود 60 میلیون نفر از افراد جامعه یارانه نقدی به منظور تامین کالاهای اساسی تعلق خواهد گرفت.

رئیس جمهور با اشاره به شرایط رو به بهبود وضعیت منابع ارزی و حرکت مثبت تولید و صادرات کشور و تقویت مناسبات خارجی همزمان با اجرای تصمیمات برای تسهیل واردات و صادرات ابراز امیدواری کرد که بازارهای ارز، سرمایه و کالا به ثبات و آرامش بازگردد.

یک عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری در خصوص پرهیز از هتک حرمت در بیان انتقادات گقت: انتقادات باید واقع بینانه و عاری از هرگونه اتهامات و اهانت باشد.

با ورود سازمان بازرسی کل کشور و ارسال گزارش هشداری از تضییع حقوق شهرداری در فروش قدرالسهم خود در پروژه مشارکتی تجاری - مسکونی خلیج فارس به میزان حداقل 173 میلیارد تومان جلوگیری شد.

نماینده کردکوی و بندرگز با بیان اینکه مشکلاتی برای تامین بذر گندم و جوی کشاورزان پیش آمده گفت: کشاورزان حال و روزی خوبی ندارند و باید به آنها توجه ویژه شود.

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: آموزش و پرورش کشور از مشکلاتی رنج می برد که باید با تجربه همکاری دولت و مجلس این مسائل حل شود. علی رغم اینکه برخی از این مشکلات در طی سال ها بطور مداوم بررسی شدند ولی متاسفانه هنوز نتوانستیم آنها را حل کنیم و اولین خواسته ما این است که در این دوره از مجلس با همکاری و همفکری هم بتوانیم حداقل چند مساله از جمله وضعیت نیروی انسانی شاغل در این دستگاه را به طور جدی...

رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز ولادت پیامبر اعظم (ص) سخنرانی می کنند.