چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها از کاهش شرط سنی کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری به 40 الی 70 سال خبر داد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از بررسی کلیات لایحه تعیین وظایف و اختیارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد و گفت: کلیات این لایحه برسی شد و سرانجام به تصویب رسید.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی شهادت جانباز عالیقدر سردار سرتیپ پاسدار حمید میرزایی از پیشکسوتان و معاونین سازمان اطلاعات سپاه را تبریک و تسلیت گفت.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در 7 ماهه ابتدایی سال جاری، حدود 24 میلیون هکتار از اراضی کشور تثبیت و برای آن‌ها سند مالکیت صادر شده است.

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح بررسی های جلسه امروز کمیسسون متبوع خود اظهار کرد: در این جلسه موضوع بودجه وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

آخرین جلسه رسیدگی به پرونده شرکت عظیم خودرو در شعبه سه دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کاشانکی برگزار شد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی ایرادات شورای نگهبان نسبت به مصوبه اخذ مالیات از خانه های خالی و اصلاح این مصوبه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از دزدی دریایی این کشور و فروش بیش از یک میلیون سوخت سرقتی در دریا، دفاع کرد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بحث و بررسی پیرامون اولویت های کاری و برنامه های این کمیسیون در مجلس یازدهم در جلسه امروز کمیسیون خبر داد.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از بررسی وضعیت محصولات تراریخته در این کمیسیون و طرح دغدغه‌های نمایندگان در این زمینه خبر داد.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از بررسی عملکرد بودجه سال 98 مجلس در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

به‌دنبال کناره‌گیری آیت‌الله یزدی از عضویت شورای نگهبان به علت عوارض جسمی و کهولت، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد خاتمی را به عضویت شورای نگهبان منصوب کردند.

نایب رئیس کمیسیون امو رداخلی کشور و شوراها از بحث و بررسی پیرامون جرائم اجتماعی با حضور قائم مقام نیروی انتظامی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: مرحله سوم نهضت کمک مؤمنانه از آغاز هفته وحدت شروع شده و تا پایان سال جاری با تفاوت‌هایی نسبت به مراحل قبل ادامه دارد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه این کمیسیون موافق تمدید برگزاری کنکور نظام قدیم است، گفت که نامه ای مبنی بر نظر موافق کمیسیون به سازمان سنجش در همین رابطه ارسال خواهد شد.

بازیگر مصری در واکنش به حمایت رییس جمهور فرانسه از توهین نشریه فرانسوی به ساحت عظیم الشأن پیامبر اسلام (ص)، با طرح چالشی فرهنگی عنوان کرد، اگر واقعا به آزادی بیان معتقدید سریالی که درباره اشغال فلسطین توسط صهیونیست‌ها و استعمار انگیس بر مصر ساخته شده است را برای مردمتان پخش کنید!