چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر همه ما واجب است و مادامی که همه با یکدیگر همکاری نکنیم نمی‌توانیم این بیماری را کنترل کنیم.

حدود یک ماه است که درگیر میان دو کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان در قره‌باغ با آتش‌بس‌ها و نقض آتش‌بس‌های مکرر ادامه دارد و تلاش‌های دیپلماتیک خارج از منطقه هم تاکنون نتوانسته به این تنش دامنه‌دار منطقه‌ای پایان بدهد و ظاهرا چیزی جز راهکارهای منطقه‌ای گره گشای این بحران نخواهد بود، مساله‌ای که سفیر جمهوری آذربایجان در تهران هم بر آن تاکید دارد و می گوید، مسائل منطقه باید در منطقه حل...

قانون تسری فوق‌العاده خاص کارکنان سازمان زندان‌ها در لایحه بودجه 1400 اجرایی خواهد شد.

معاون وزیر خارجه کشورمان در توییتی تصریح کرد که در دیدار خود با رئیس‌جمهور آذربایجان ابتکار منطقه‌ای ایران برای پایان دادن به درگیری ناگورنو - قره‌باغ را ارائه کرده است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر صمت در جلسه آتی این کمیسیون به منظور بررسی علل افزایش قیمت مصالح ساختمانی خبر داد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در واکنش به اعمال تحریم‌های جدید علیه برخی نهادها و مقامات کشور از سوی ایالات متحده آمریکا تصریح کرد: ملت ما تحریم‌های جدید را نیز به سند بی‌کفایتی تندروهای آمریکا تبدیل خواهد کرد.

اظهارات امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه در تأیید کاریکاتور توهین‌آمیز به پیامبر اسلام صلوات‌الله‌علیه‌وآله، باعث خشم مسلمانان در سرتاسر جهان شده است. به همین علت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به جوانان فرانسوی پیامی کوتاه صادر کردند.

در پی اهانت به پیامبر اسلام (ص) و حمایت رییس‌جمهور فرانسه از این اهانت، به دعوت بسیج دانشجویی تجمع اعتراضی روبروی سفارت فرانسه در تهران برگزار شد و تجمع کنندگان با دردست داشتن پلاکاردهایی خواهان تحریم کالاهای فرانسوی شدند.

تجمع دانشجویی و مردمی در اعتراض به توهین به پیامبر اعظم (ص)، چهارشنبه 7 مهرماه در مقابل سفارت فرانسه در تهران برگزار شد. معترضان پلاکاردهایی با محتوای محکومیت توهین به پیامبر اسلام و کاریکاتورهای امانوئل مکرون در دست داشتند و خواستار تحریم کالاهای فرانسوی شدند.

امیر سرتیپ دوم صمدی عنوان کرد: در طول 8 ماه گذشته بالغ بر 35000 بیمار به صورت سرپایی به این بیماریتان مراجعه کرده اند و تا امروز 22000 سی تی اسکن ریه در این مرکز انجام شده است.

امیر دریادار سیاری با صدور پیامی فرارسیدن سالروز پدافند غیر عامل را به رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور تبریک گفت.

امیر سرتیپ صباحی فرداعلام کرد که امنیت آسمان ایران، خط قرمز پدافند هوایی ارتش است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در منطقه سوم این نیرو مستقر در شهرستان کنارک از روند احداث و پیشرفت بیمارستان فوق تخصصی 64 تخت خواب خاتم الانبیاء بازدید کرد.

جلسه دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان هرمزگان با معاون اول رییس جمهور عصر امروز (چهارشنبه) برگزار شد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی انتصاب عبدالرضا رحمانی فضلی را به عنوان فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا تبریک گفت.

رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در دیدار با سفیر اتریش تاکید کرد: تحریم‌های ظالمانه آمریکا شکست خواهد خورد.