چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در پژوهشکده شورای نگهبان حضور یافتند.

نشست تخصصی بررسی «مسئولیت مدنی ناشی از ابتلا به بیماری کرونا در اثر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مصوب» در پژوهشگاه قوه قضاییه برگزار شد که در این جلسه محورهای اصلی راجع به جبران خسارت مبتلایان به این بیماری در فروض مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به بازسازی بخش هایی از ناوگان تحرک و ترابری این نیرو خاطرنشان کرد: نیروی‌زمینی ارتش برای بازسازی ادوات مورد نیاز تمام قابلیت‌های خود را پای‌کار آورده است تا فرمایشات فرمانده معظم کل قوا را تخقق بخشد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: فعلا فقط کلیات طرح الزام دولت به پرداخت یارانه تأمین کالاهای اساسی، در مجلس تصویب شده است و جزئیات آن باید دوباره به صحن مجلس بیاید تا در خصوص آن بحث شود.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) با تاکید بر اینکه شرایط جنگ‌های اینده ایجاب می‌کند که نیروی زمینی چابک داشت باشیم، خاطر نشان کرد: دستاوردهای امروز نزاجا قدرت تحرک این نیرو را افزایش و آن را به نیرویی واکنش سریع تبدیل می کند.

فرمانده کل ارتش با اشاره به توان نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش امروز قادر است با قدرت در همه رده‌ها، همه مأموریت‌های خود را صددرصد با موفقیت به سرانجام برساند.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی با بیان این که کشاورزان در التهاب هستند گفت: چه کسی پاسخگوی وضع موجود اقتصادی مردم است؟ کشاورزان از ما می پرسند که با این وضعیت کشت کنند یا خیر و ما هم جوابی برای آنها نداریم.

رییس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت کارانه کادر درمان و آموزش پزشکی کشور خبر داد.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از رئیس قوه قضاییه به علت اقداماتی که ترک فعل مسوولان را جرم می‌انگارد گفت: مجلس آمادگی دارد که در قوانینی که این نگاه را تقویت می‌کند در اسرع وقت و با اولویت ورود پیدا کند.

معاون پارلمانی رییس جمهور از مجلس شورای اسلامی خواست که به لوایح تقدیمی دولت رسیدگی کند.

نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم تاکید کرد که باید به داد مردم رسید که هر روز سفره های آن ها کوچک تر می شود.

در مراسمی که با حضور فرمانده کل ارتش برگزار شد بیش از 500 خودروی فوق سنگین تانک بر تاکتیکی بازتولید شده به ناوگان تحرک نیروی زمینی ارتش ملحق شد.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که هدف این رژیم از عادی سازی روابط با کشورهای عربی مقابله با ایران است.

نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت تکمیل پروژه آزادراه مراغه به هشترود خواستار ورود جدی وزارت راه و شهرسازی به موضوع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از جریمه 760 میلیون ریالی قاچاقچی سیگار در استان خبر داد.

پنج نماینده اقلیت‌های دینی مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای سخنان رئیس جمهور و سران کشور فرانسه نسبت به پیامبر اسلام (ص) را محکوم کردند.