چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی درباره پرونده تیراندازی به یک نفر در اسفراین توضیحاتی ارائه کرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که مجلس هفته آینده دور روز جلسه علنی دارد.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از زمان استقرار CDN های تلگرام در کشور، می بایست ترافیک استفاده از این پیام رسان با نرخ داخلی برای کاربران محاسبه می شده درحالیکه با نرخ بین الملل و چندبرابری نسبت به ترافیک داخلی مورد محاسبه قرار گرفته و از حساب کاربران کسر شده است وزیر باید در این خصوص در کمیسیون شفاف سازی کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از اقای روحانی می خواهم، در تماس تلفنی با سران کشور های اسلامی ازانها بخواهد که در یک اقدام مشترک سفرای فرانسه از کشورشان اخراج کنند.

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه حفظ نظام از اوجب واجبات است، اظهار کرد: مردم با مقاومت خود سنگ تمام گذاشته و با تمام وجود پشتوانه محکم این نظام هستند.

نماینده جهاد اسلامی در تهران گفت: متاسفانه در بحث اهانت به پیامبر از سوی مکرون دیدیم که علمای اسلام موضع گیری جدی و محکمی نکردند که جای تعجب دارد. تلاش علما باید در این رابطه بیشتر باشد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش گفت: 28 بیمارستان و مراکز درمانی ثابت نزاجا در خدمت بیماران کرونایی کشور است و افزایش52 درصدی تخت‌های بیمارستان‌ی و مراکز درمانی نزاجا را در این رابطه داریم.

یک کارشناس مسائل دینی گفت: تحریم اقتصاد فرانسه کمترین کاری است که می توان در پاسخ به این اهانت از سوی رئیس جمهور فرانسه انجام داد.

رییس ستاد برگزاری مراسم یوم الله 13 آبان و هفته وحدت استان تهران با محکومیت اهانت به نبی مکرم (ص) گفت: در فرانسه که خود را مدعی آزادی بیان می داند، به نبی مکرم اسلام صلی الله توهین می شود و مسئولان ارشد این کشور از این اقدام حمایت می کنند که این موضوع مایه ننگ برای سردمداران کشورهای اروپایی است.

نشست مشترک وزیر بهداشت به همراه معاونین و مدیران ارشد وزارت بهداشت با اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با موضوع بررسی وضعیت بیماری کووید19 در کشور برگزار شد.

شبکه سی. ان. بی. سی نظر کارشناس یک اندیشکده آمریکایی را درباره رویکرد واشنگتن نسبت به تهران در صورت پیروزی احتمالی هر یک از نامزدهای انتخاباتی آمریکا مطرح کرد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح اصلاح موادی از قانون آیین‌نامه داخلی مجلس مخالفت کردند و بر این اساس این طرح از دستور کار مجلس شورای اسلامی خارج شد؛ هدف آن بود که با اصلاحات انجام شده تغییراتی در رویه اداره مجلس و نحوه‌ی رسیدگی به طرح‌ها و لوایح به وجود آید.

یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تقاضای اعمال اصل 85 قانون اساسی در رابطه با طرح جمعیت و تعالی خانواده را اعلام وصول کرد.

یک کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: صحبت از مذاکره و صلح در شرایط فعلی کمک می‌کند به جریانی در آمریکا که ادعا می‌کند سیاست فشار حداکثری موثر بوده است.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: برای دفاع از سفره و معیشت مردم باید سیاست‌های اقتصادیمان را طوری تنظیم کنیم که در صورت افزایش فشار اقتصادی قشر ضعیف آسیب نبیند.

خط تولید تمام اتوماتیک ماسک سه لایه روز سه‌شنبه 6آبان1399 با حضور علی‌اکبر صالحی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در یکی از کارگاه‌های این سازمان مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.