چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

در پی حمله تروریستی به مدرسه ای در شهر کابل افغانستان، انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در بیانیه ای این حادثه تروریستی را محکوم کرد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس در مجلس از تفاهم نامه وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت برای بازگشت اخیارات سابق وزارت جهاد کشاورزی مثل صادرات و واردات نهاده دامی خبر داد.

رئیس مجمع تشخیص مصاحت نظام گفت: اینکه عده‌ای از مسلمان‌ها در برخی از کشورها به صورت خودجوش کالاهای فرانسوی را تحریم کردند بسیار کار خوبی بود و امیدواریم که بقیه هم همین مسیر را تعقیب کنند

مشاور رهبر معظم انقلاب در امور صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی درگذشت آیت الله سیدرضا فاضلیان امام جمعه فقید و از علمای استان همدان را تسلیت گفت.

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر نفت در جلسه امروز این کمیسیون و بحث و بررسی پیرامون مسائل تامین سوخت و گازرسانی به مناطق مختلف خبر داد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: با یاوه گویی‌های یک شارلاتان سیاسی، از عظمت پیامبر اعظم در انتشار صلح و اخلاق در جهان بشری کاسته نمی‌شود.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که کارگروهی برای بررسی جزئیات طرح تامین کالاهای اساسی و تدوین نهایی آن تشکیل شده است.

وزیر امور خارجه کشورمان از تدوین طرح ایران برای حل دائمی مناقشه قره باغ خبر داد.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در جریان سفر یک روزه خود به استان گیلان چندین طرح عمرانی و دارویی را افتتاح کرد.

دادستان نظامی استان تهران گفت: پلیس قبل از دستگیری موظف است با رعایت تمام اصول با برهم زنندگان امنیت عمومی برخورد کند، اما پس از دستگیری، برخوردهای خشونت آمیز و غیر متعارف، مجاز و قابل قبول نیست.

مجمع جهانی صلح اسلامی در محکومیت اظهارات رئیس جمهور فرانسه در حمایت از توهین به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) بیانیه‌ای صادر کرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از ادامه بررسی طرح جهش تولید دانش بنیان در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت که بررسی این طرح هفته آینده به پایان خواهد رسید.

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها از جلسه مشترک این کمیسیون با شورای نگهبان به منظور رفع ابهامات لایحه درآمد پایدار شهرداری ها و دهیاری ها خبر داد.

فاز دوم پروژه رمزنگاری کوانتومی فضای آزاد که از فن‌آوری‌های بسیار پیشرفته در جهان محسوب می‌شود، با همکاری سازمان انرژی اتمی و شرکت مخابرات از روز گذشته در کشور آغاز شد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که حمایت رییس جمهور فرانسه از اهانت به پیامبر اسلام (ص) نشان دهنده بربریت و توحش قرون وسطایی غرب است.

رئیس جمهور در حکمی با انتصاب دکتر علیرضا رئیسی به عنوان «سخنگوی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا»، تاکید کرد که از این تاریخ، تنها مرجع موثق و قابل استناد در مورد اعلام برنامه‌ها و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، سخنگوی ستاد خواهد بود.