چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

رئیس جمهور در حکمی رحمانی فضلی وزیر کشور را به عنوان «فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا» منصوب کرد و از وی خواست اقدامات قرارگاه را با توجه به وظایف و اولویت‌های هشتگانه، برنامه‌ریزی و اجرا نموده و نتایج آن را مستمرا گزارش کند.

روابط عمومی مرکز توسعه حل اختلاف کشور از اخذ رضایت برای یک محکوم به قصاص نفس در زندان مرکزی بوشهر خبر داد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با یادآوری اینکه فیلترینگ ناقص باعث شده که بیش از 30 میلیون فیلترشکن در کشور اضافه شود، در همین زمینه تصریح کرد: فیلتر یک برنامه به این معناست که استفاده از آن برنامه غیرقانونی است، اما گاهی با تناقض‌هایی در این خصوص در سطح مسئولان نظام مواجه می‌شویم.

سفارت پاکستان در تهران امروز به مناسبت روز "سیاه کشمیر" وبیناری برگزار کرد تا بدین وسیله حمایت دولت و ملت خود را از مردم کشمیر ابراز کند.

سفارت آمریکا در سوریه با انتشار بیانیه‌ای از نماینده ویژه این کشور در امور سوریه ادعاهایی را علیه ایران و روسیه مطرح کرد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با انتشار بیانیه‌ای نسبت به اظهارات رئیس جمهوری فرانسه در حمایت از انتشار کاریکاتور علیه پیامبر اسلام واکنش نشان داد.

آرمن اگانسیان، مشاور وزیر امور خارجه و سردبیر مجله حیات بین‌الملل ارگان وزارت امور خارجه روسیه با حضور در سفارت ایران در مسکو با کاظم جلالی سفیر کشورمان در فدراسیون روسیه دیدار کرد.

سفیر ایران در آذربایجان گفت: سید عباس عراقچی به عنوان فرستاده ویژه رئیس جمهوری اسلامی ایران امشب در صدر هیاتی به باکو سفر می کند.

سفیر جدید ایران در یمن رونوشت استوارنامه خود را تقدیم وزیر خارجه دولت نجات ملی این کشور کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه حمله تروریستی به مدرسه ای در پیشاور پاکستان را که منجر به کشته و مجروح شدن جمعی از شهروندان پاکستانی و از جمله تعدادی کودک شد را محکوم کرد.

سوال از وزیر راه و شهرسازی / بررسی وضعیت بازار فولاد / موافقت مجلس با تفحص از عملکرد سازمان منطقه تجاری اروند / موافقت مجلس با یک فوریت طرح رتبه بندی فرهنگیان / موافقت با ارجاع طرح تامین کالاهای اساسی به کمیسیون بودجه و... از جمله مهمترین اخبار امروز (سه شنبه) ششم آبان ماه 1399 مجلس هستند که می‌توانید مشروح آن را در لینک‌های زیر بخوانید.

زمان آغاز تصویربرداری سریال «راز ناتمام» مشخص و از گریم کاراکتر شهید محمدعلی رجایی نیز رونمایی شد.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: امروز آمریکا در حوزه جنگ اقتصادی به شرایط بی‌هدفی رسیده است و این به معنای پایان فشار حداکثری آمریکا در آینده نزدیک است.

شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در پی توهین مجدد نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) و نیز اظهارات اسلام ستیزانه مسئولان دولت قفرانسه بیانیه‌ای در محکومیت شدید این اقدامات صادر کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه این سازمان شرایط و وضعیت کشور را به دقت رصد می‌کند، گفت: در شرایط کنونی کشور دو کارگروه ویژه در سازمان بازرسی‌کل کشور تشکیل‌شده است.

مجمع روحانیون مبارز در ادامه جلسات نوبه ای خود 5 آبان ماه جلسه مجازی به ریاست حجت الاسلام و المسلمین خاتمی برگزار کرد.