چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سفیر جدید کشورمان در تایلند در دیدار با پادشاه این کشور استوارنامه خود را تقدیم کرد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی طرح رتبه بندی فرهنگیان به صورت یک فوریت موافقت کردند.

پنجمین جلسه کارگروه رفع موانع جهش تولید با موضوع چالش‌های تولید در بخش کشاورزی صبح امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

یک روزنامه مصری در مقاله ای نوشت که پایان تحریم تسلیحاتی ایران شکستی بزرگ برای آمریکا و منبع ترس و نگرانی برای اسرائیل به شمار می رود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران در خصوص آمار هفت ماهه رسیدگی به تخلفات کرونایی، گفت: 690 مورد گزارش تخلف به دست ما رسیده که عمدتا احتکار کالا یا گرانفروشی و امتناع از عرضه بوده که برای آنها حکم صادر شده است.

یک عضو فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی به اقدام رئیس جمهور فرانسه در حمایت از توهین به پیامبر اسلام (ص) واکنش نشان داد.

روزنامه نیویرک تایمز در گزارشی به تاثیر تحریم های اعمال شده در دولت ترامپ بر مسیر بازگشت بایدن به توافق هسته ای در صورت پیروزی اش در انتخابات آمریکا پرداخت.

مراسم روز 13 آبان امسال با سه تاکید خاص رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و برگزاری مراسم در کوتاه ترین زمان روز سه شنبه 13 آبان، به طور مشترک با جشن میلاد پیامبر (ص) برگزار می شود.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی اقدام موهن و سخیف نشریه شارلی ابدو در اهانت به ساحت مقدس رسول اکرم (ص) و حمایت رئیس جمهور فرانسه از این اقدام اسلام ستیزانه بیانیه‌ای صادر کرد.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی دفاع رییس جمهوری فرانسه از انتشار کاریکاتور علیه پیامبر اسلام بیانیه‌ای صادر کرد.

یک کارشناس حقوق جزا و جرم‌شناسی با بیان اینکه یکی‌از رسالت‌های مهم علم حقوق وضع قوانین و حفظ اخلاق در جامعه است، گفت: احترام گذاشتن به دیگران در گفتار و کردار یکی‌از بالاترین ارزش‌های اخلاقی بوده که قانون‌گذار نیز در این زمینه وارد عمل شده است.

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خواستار استفاده مجلس از ظرفیت دیوان محاسبات شد و گفت که انجام تحقیق و تفحص برای کشور هزینه دارد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان منطقه تجاری و صنعتی اروند موافقت کردند.

نمایندگان مجلس با تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری انبارهای شهید شاهوی شهر گلستان شهرستان بهارستان موافقت کردند.

یک وکیل دادگستری گفت: در صورت تصویب نهایی طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در مجلس شورای اسلامی، باید منتظر فاجعه غیر قابل ترمیمی در نظام خدمات حقوقی کشور باشیم.

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی از توضیحات وزیر راه و شهرسازی در خصوص علت عدم اقدام لازم برای تامین مسکن مورد نیاز در کشور قانع شد.