پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تشریح بررسی های جلسه امروز کمیسیون متبوع خود از تصویب کلیات طرح ساماندهی شبکه ملی اطلاعات در این جلسه خبر داد.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از بررسی نظرات نمایندگان در مورد طرح تامین کالاهای اساسی در جلسه این کمیسیون خبر داد.

فراکسیون هلال احمر مجلس شورای اسلامی در بیانیه با محکومیت اقدامات خصمانه دولت آمریکا علیه سلامت ایرانیان خواستار مقابله مجامع مستقل بین‌المللی و دولت‌های مستقل با چنین اقدامات غیرانسانی و مغایر با اصول اولیه حقوق بشر شد.

فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف در بیانیه ای در سالروز شهادت فتحی شقایق تاکید کرد: برخی کشورهای عربی با پشت کردن به آرمان فلسطین، مسیر سازش با رژیم صهیونیستی را در پیش گرفته اند که خیانتی آشکار علیه خط مقاومت قهرمانانه فلسطین و پیگیری اهداف مشروع مبارزان فلسطینی در آزادسازی سرزمین هایشان از چنگال ظلم و تجاوز رژیم صهیونیستی است.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه توجه به موضوع پدافندغیرعامل در همه کشورها ضروری است، گفت: پدافند غیرعامل در کشور غریب است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با محکومیت شدید اقدام رئیس جمهور فرانسه در حمایت از توهین به پیامبر اسلام (ص)؛ اسلام ستیزی را پروژه شکست خورده، اما شتاب دهنده به افول گریزناپذیر امریکا و رژیم صهیونیستی دانست.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در جریان جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به دستور رئیس دستگاه قضا برای رفع نواقص و موانع فعالیت دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از بازرسی 50 دفتر خدماتی در هفته گذشته خبر داد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بررسی لایحه درآمد پایدار شهرداری ها و دهیاری ها به منظور رفع ایرادات شورای نگهبان در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

دستورالعمل ساماندهی رسیدگی به پرونده‌های بازار سرمایه ایران، در 8 ماده و 3 تبصره از سوی رئیس قوه قضاییه ابلاغ شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از ادامه بررسی طرح جهش تولید دانش بنیان خبر داد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از موافقت این کمیسیون با ایجاد بیمه ناباروری خبر داد.

وزیر خارجه کشورمان به مناسبت هفتمین سال تاسیس سازمان ملل متحد توییتی منتشر کرد.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه خبر داد که 19 وکیل که 13 نفر از آن‌ها در تهران مشغول به فعالیت واسطه‌گری برای اعمال نفوذ در پرونده‌ها و انحراف در روند دادرسی بودند، دستگیر شده‌اند.

رئیس کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران به نیابت از کهن سربازان ارتش، با صدور نامه ای به محضر فرماندهی معظم کل قوا به پاس لطف و عنایت معظم له در اجرایی شدن قانون همسان سازی حقوق ها از ایشان تشکر کرد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از دستگیری 38 نفر از کارکنان خاطی این سازمان خبر داد.

وزیر امور خارجه کشورمان از اهانت به اسلام در پی برخی اقدامات افراط گرایانه در اروپا انتقاد کرد.