پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - فرماندار همدان با قدردانی از زحمات جمعیت هلال احمر استان در مواقع بحرانی گفت: اقدامات و کمکهای اعضای این نهاد بشردوست در مواجه با بیماری کرونا بسیار کارآمد و موثر است.

خبرگزاری ایسنا

کتاب تاریخ شفاهی دکتر سید مسعود خاتمی با عنوان «طبیب زندان دولتو» توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس منتشر و وارد بازار نشر شد.

خبرگزاری ایرنا

نوشهر - ایرنا - قرار گرفتن نام شهرستان نور استان مازندران در فهرست مناطق دارای وضعیت قرمز کرونایی کشور سبب شگفتی مسئولان این شهرستان شده است تا جایی که برخی اشتباه محاسباتی را در این ارزیابی دخیل می‌دانند.

خبرگزاری ایرنا

محمد اسلامی در حاشیه نشست مشترک کمیته پشتیبانی و قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: 3500 میلیارد تومان برای جبران ضرر و زیان بخش مسافری اختصاص یافت که حدود 60 درصد آن را شرکت‌ها دریافت کردند؛ 82 درصد فعالیت‌های وزارت و راه و شهرسازی الکترونیکی شده است.

خبرگزاری ایسنا

وزیر بهداشت از مقدمات انعقاد قرارداد تولید مشترک واکسن کرونا با یکی از کشورها خبر داد و دیگر مسیرهای پیش بینی شده برای تامین این واکسن را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - ناظرگمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر گفت: با همکاری پلیس مواد مخدر ناجا گمرک‌های این استان به سگ‌های موادیاب مجهز شد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - رییس مرکز بهداشت ایذه گفت: پنج تن مواد غذایی شامل رب گوجه، آبلیمو، حلوا شکری و خیارشور که تاریخ مصرف آنها گذشته بود معدوم شد.

خبرگزاری مهر

جلسه هماهنگی باشگاه پرسپولیس برای حضور قدرتمندانه در فینال لیگ قهرمانان آسیا در وزارت ورزش با حضور دبیرکل فدراسیون برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهرستان مشهد گفت: نیمه تعطیل شدن کسب و کارها در مشهد به جای تعطیلی مطلق، منطقی، قابل قبول و امکان پذیرتر است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در جلسه هماهنگی برای حضور پرقدرت تیم فوتبال پرسپولیس نماینده فوتبال ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا بر حمایت مجموعه ورزش کشور از این تیم تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: اصناف و مردم فردیس در اجرای محدودیت های جدید کرونایی همراهی و همکاری خوبی با مسئولان کردند.

خبرگزاری ایرنا

لارستان - ایرنا - فرماندار لارستان اعلام کرد: با همکاری مردم و اصناف، میزان ابتلا به ویروس کرونا کاهش یافته با این حال نباید حساسیت‌ها نسبت به اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی کاهش یابد که اگر چنین شود شیوع این ویروس را تشدید می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: گام اول در اجرای طرح شهید سلیمانی جلب اعتماد مردم و تقویت مراکز سرپایی برای شناسایی مبتلایان است که این مهم با معرفی طرح از جانب رسانه‌ها محقق می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دولت در هشتمین لایحه بودجه تقدیمی به مجلس، افزایش 25 درصدی حقوق کارمندان و بازنشسته‌ها را پیشنهاد داد و خواست حقوق‌ها کمتر از 3.5 میلیون تومان نباشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری کلاهبرداری خبر داد که با چک های جعلی اقدام به خرید تجهیزات صنعتی کرده بود.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - فرماندار گلوگاه با ابراز تاسف از تبدیل وضعیت نارنجی این شهرستان به قرمز با وجود اجرای محدودیت‌های جامع کرونایی طی 2 هفته گذشته، گفت که محدودیت‌های مربوط به مناطق قرمز از بامداد پنجشنبه در این شهرستان اجرایی می‌شود.