پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - براساس تبصره 16 لایحه بودجه سال 1400، بانک مرکزی موظف است از طریق بانک‌های عامل مبلغ 100 هزار میلیارد ریال از محل منابع سپرده‌های پس‌انداز و جاری قرض الحسنه نظام بانکی را به سازمان‌های تعیین شده (کمیته امداد، سازمان بهزیستی، بنیاد برکت و...) پرداخت کند.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - فرمانده انتظامی استان بوشهرگفت: 147 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در عملیات مشترک پلیس این استان و فارس کشف شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت با اشاره به مسیرهای تامین واکسن کرونا گفت: در بهار 1400 به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح واکسن کرونا در منطقه شناخته خواهیم شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت گفت: 16 میلیون و 800 هزار واکسن کرونا از مجموعه کوواکس سازمان بهداشت جهانی پیش خرید کرده ایم، تولید مشترک با کشورهای دیگر نیز داریم که کارآزمایی بالینی این واکسن ها در ایران انجام می شود ضمن اینکه آزمایش انسانی برای تولید واکسن ایرانی در بهار 1400 نیز شروع شده است.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: فعالیت ادارات این استان در هفته آینده از 15 تا 21 آذرماه با 50 درصد نیروها به صورت حضوری خواهد بود و بقیه کارمندان به صورت دورکاری به وظایف خود عمل می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بانک مرکزی موظف است، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به زوج‌هایی که تاریخ عقد ازدواج آنها بعد از تاریخ یکم فروردین ماه سال 97 است و تاکنون وام ازدواج دریافت نکرده‌اند با اولویت نخست پرداخت کند.

وب‌گاه تابناک

هیچ جایزه‌ای در بخش رقابتی به طور هم‌ارزش میان دو یا چند اثر تقسیم نمی‌شود و در واقع سیمرغ بلورین بهترین فیلم یا بهترین کارگردانی یا بهترین نقش اول به دو فیلم یا به یک هنرمند برای دو فیلم تعلق نمی‌گیرد. همچنین دست اندرکاران اصلی تولید فیلم‌های بخش‌های رقابتی نمی‌توانند عهده دار مسئولیت داوری فیلم‌های آن بخش باشند؛ تغییراتی هرچند کوچک برای نزدیک کردن جشنواره فیلم فجر به استاندارد‌های...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جدول زمانی پخش برنامه‌های درسی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه در روز پنج شنبه 13 آذر ماه 99 از طریق شبکه‌های آموزش، چهار و قرآن اعلام شد.

خبرگزاری ایسنا

اخبار جهان همچنان در انحصار انتخابات در آمریکا و خبرهای کرونا و واکسن این ویروس مرگبار است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: هم اکنون ایجرود در وضعیت زرد و مابقی شهرستان‌های استان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند بر این اساس از شنبه آینده گروه‌های شغلی ردیف یک و 2 امکان فعالیت دارند اما برای گروه‌های شغلی 3 و 4 محدودیتها برقرار است.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - هر چند کرونا پیر و جوان و کودک و کهنسال نمی‌شناسد و برای همه اقشار خط و نشان می‌کشد اما برخی افراد از جمله مادران باردار بیشتر در تیررس این ویروس کشنده قرار دارند، تاکنون یک هزار و سه نفر از این مادران در استان فارس درگیر کرونا شده اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان دامپزشکی کشور گفت: بذر واکسن بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان در کشور تولید شده و تاکنون برای سه شرکت بخش خصوصی مجوز تولید واکسن این بیماری صادر شده است.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - پوستر سی و دومین جشنواره تئاتر آذربایجان‌غربی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسوولان و فعالان فرهنگی و حوزه نمایش استان رونمایی شد.

خبرگزاری ایرنا

ساوه - ایرنا - سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: محدودیت های ویژه مناطق قرمز کرونایی در این شهرستان تا جمعه هفته جاری و منع تردد شبانه نیز در صورت تصویب احتمالی، تا شب یلدا ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

اسلام‌آباد - ایرنا - دولت پاکستان که هفته گذشته بودجه 150 میلیون دلاری برای سفارش واکسن کرونا را تصویب کرد، تصمیم به ارائه رایگان این واکسن برای شهروندانش تا 4 ماه آینده گرفت.