پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت ضمن تکذیب کلیپ منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر انتقال عضو کرونایی ها، از بانک مرکزی درخواست کرد که تأمین داروی بیماران و بویژه بیماران خاص را در اولویت های نخست تخصیص ارز قرار دهد.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - استاندار سمنان با اشاره به اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا محدودیت‌هایی در زمینه اشتغال به‌وجود آمد، گفت: 83 درصد از تسهیلات مصوب استان در زمینه اشتغال‌زایی روستایی و عشایری تا کنون پرداخت شد.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - معاون استاندار و فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: کارگران و کارمندانی که آزمایش کرونای آنها مثبت شده است پس از بهبودی نیازی به گرفتن تست مجدد PCR "پی سی آر" ندارند و می‌توانند کارشان را ادامه دهند.

خبرگزاری ایسنا

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت که لایحه بودجه 1400 که مسائل مهم کشور در موضوعات اقتصادی، اشتغال و کرونا را در نظر دارد، موضوع حمایت از اقشار مختلف زنان را غیر از حوزه عمومی، به طور خاص نیز دیده است.

خبرگزاری ایرنا

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: مراکز قرنطینه بیماران سرپایی در این شهرستان برای افرادی که امکان قرنطینه خانگی را ندارند، ایجاد می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا با اعلام فراخوان سی و نهمین جشنواره فیلم فجر مهلت ثبت نام متقاضیان شرکت در جشنواره از 16 آذر تا 15 دی ماه 1399 تعیین شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر چهاردهمین جشنواره «سینماحقیقت»، گفت: قرار ما این بود که طبق زمانبندی 18 تا 25 آذرماه جشنواره را برگزار کنیم ولی با توجه به شرایطی که پیش آمد و قرار گرفتن تهران در شرایط قرمز بر آن شدیم جشنواره را با هشت روز تاخیر شروع کنیم.

خبرگزاری مهر

عملکرد اقتصاد استرالیا در سه ماهه سوم تحت تأثیر بسته‌های حمایتی بزرگ دولت بسیار بهتر از انتظارات شد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - مدیر کل زندان های استان البرز اعلام کرد که در راستای تحقق اولویت های سازمانی، یک هزار سبد کالا بین خانواده های زندانیان این استان توزیع شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان ری گفت: از اول آذرماه تاکنون 10 مجموعه ورزشی این شهرستان به علت رعایت نکردن دستور العمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا پلمب شد.

خبرگزاری ایسنا

پس از آنکه 20 نفر از دریافت‌کنندگان واکسن روسی کرونا به بیماری کووید -19 مبتلا شدند، یکی از سازمان‌دهندگان آزمایشات روی این واکسن، توضیحاتی را در این خصوص ارائه داد.

خبرگزاری تسنیم

دفاع راست اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا به کرونا مبتلا شده و دو هفته از روزهای خانه‌نشینی‌اش به خاطر مصدومیت را باید صرف مبارزه با این بیماری کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با وجود تشدید تحریم‌های آمریکا علیه ونزوئلا و سنگ‌اندازی واشنگتن در روابط این کشور با چین، کاراکاس با افزایش سه برابری، صادرات نفتی خود را به بیش از نیم میلیون بشکه در روز رساند.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - رییس بیمارستان آل‌جلیل آق‌قلا گفت که مسمومیت ناشی از مصرف الکل تقلبی امروز چهارشنبه جان 2 نفر را در این شهرستان گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سفارت ایران در لاهه تاکید کرد: ایران انتظار دارد همه کشورهای جهان، به ویژه کشورهایی مانند هلند که ادعای ترویج حقوق بشر، حاکمیت قانون و مبارزه با بی‌کیفری را دارند، قدم پیش گذاشته و ضمن محکوم کردن این نقض فاحش حقوق بین‌الملل به طور صریح خواستار پاسخگویی عاملان و مرتکبان این ترور شوند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: موزه اسناد و نسخ خطی بجنورد با پایان یافتن چیدمان اسناد در مجموعه فرهنگی و تاریخی عمارت مفخم هفته آینده با محتوا و شکل جدید بازگشایی می‌شود.