پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه با اشاره به پروژه‌های در دست اجرا برای جوانان استان گفت: باوجود محدودیت‌های به وجود آمده در اثر کرونا اما برنامه‌ها و پروژه‌های خوبی برای جوانان کرمانشاهی در حال انجام است و تعطیل نشده است.

خبرگزاری ایسنا

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی مبلغ بودجه حوزه فرهنگ در کشور را کم دانست و گفت: بودجه کل حوزه فرهنگ در کشور 11 هزار میلیارد تومان است که 140 هزار تومان سرانه یعنی روزانه 100 تومان می‌شود. در واقع سهم حوزه فرهنگ نسبت به کل بودجه در سال 93 تا 97 یک درصد بوده و در سال 98 هفت دهم درصد و در سال 99 به نیم درصد کل بودجه تبدیل شده است.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: 144 هزار و 721 نمونه مشکوک به کرونا از ابتدای شیوع این ویروس تا دهم آذرماه به آزمایشگاه‌های تشخیص کویید 19 استان ارسال شده است.

خبرگزاری ایسنا

جلسه ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران با حضور حسین ذوالفقاری، علیرضا زالی، انوشیروان محسنی بندپی و محسن هاشمی رفسنجانی چهارشنبه 12 آذرماخ برگزار شد. در این جلسه رئیس کمیته اجتماعی، انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا با تاکید بر اینکه طرح هوشمند مدیریت کرونا با توجه به وضعیت شهرها به لحاظ زرد، نارنجی و قرمز استمرار خواهد داشت از اعمال منع تردد شبانه از روز شنبه در شهرهای...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه انگلیسی گاردین در گزارشی آثار داستانی منتخب سال 2020 را در بخش‌های مختلفی نظیر رمان، داستان کوتاه و آثار ترجمه شده معرفی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بررسی لایحه بودجه سال 1400 حاکی از در نظر گرفتن افزایش 15 درصدی عوارض گمرکی برای واردات لوازم آرایشی است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس اداره بهزیستی کامیاران گفت: خیران و نیکوکاران برای ساخت خانه دایه طوبی (مادر 2 معلول ذهنی) ساکن روستای کوله ساره در شهرستان کامیاران، 342 میلیون تومان وجه نقد کمک کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: همه کودکان و نوجوانان با هر میزان توانمندی یا ناتوانی حق برخورداری از خدمات مختلف از جمله در بخش فرهنگی و هنری را دارند.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: میزان تردد در جاده‌های استان در مدت اجرای محدودیت‌های کرونایی آذر ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 39 درصد کاهش نشان می‌دهد.

خبرگزاری ایسنا

در لایحه پیشنهادی بودجه سال آینده، وام ازدواج در مقایسه با امسال تغییری نکرده و همان 50 میلیون تومان اعلام شده است.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: مدیران نباید دچار روزمرگی و دستورالعمل‌های اداری شوند و باید به صورت میدانی حضور فعال داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان با بیان اینکه اثر محدودیت‌های کرونایی در هفته‌های آینده مشخص می‌شود، گفت: براساس گزارش وزارت بهداشت شمار مرگ و میرها و بستری افراد کرونایی در کشور سیر نزولی داشته است.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه باتاکید بر ادامه جدیت در رعایت ممنوعیت و پروتکل‌های بهداشتی اعلام کرد که شرایط استان در کنترل مثبت شده و شهرستان‌ها تغییر وضعیت داده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: 95 بیمار مبتلا یا مشکوک به کرونا طی 24 ساعت گذشته در بیمارستان های استان بستری شدند.