پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یکی از نمایندگان آکادمی اسکار با رد گزینه مراسم مجازی اعلام کرد: اسکار 2021 حضوری برگزار شده و به صورت زنده از تلویزیون پخش می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - سرپرست فرمانداری نیر گفت: وضعیت این شهرستان بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا از نظر شیوع ویروس کرونا از نارنجی به زرد تغییر یافت.

خبرگزاری ایسنا

وزارت حمل و نقل آمریکا اعلام کرد زمینه حمل انبوه فوری واکنسهای کووید 19 را آماده کرده و تمامی اقدامات رگولاتوری ضروری را تکمیل کرده است.

خبرگزاری ایرنا

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: هم اکنون بیش از 97 درصد مردم این شهرستان در اماکن عمومی از ماسک استفاده می‌کنند از این رو پایبندی مردم به رعایت دستورالعمل‌ها و موازین بهداشتی بسیار خوب است.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خواستار انتخاب سریعتر رئیس سازمان پژوهش و فناوری این وزارتخانه شد.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: وضعیت مناسب سازی معابر در استان قزوین نسبت به سال گذشته 30 درصد رشد داشته است که البته این مقدار هم مطلوب نیست و باید به بهترین شکل ممکن برای اجرای این طرح اقدام شود.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری جوانرود گفت: اعمال محدودیت‌ها در این شهرستان تا پایان روز جمعه ادامه دارد و تمدید یا لغو آن در اختیار ستاد ملی و استانی کرونا است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: 70 درصد از مقرری‌بگیران صندوق بیمه بیکاری، کارگرانی هستند که در پایان قرارداد کار بیکار شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند گفت: جمعیت افراد معلول شناسایی شده در شهرستان یک‌هزار و 500 نفر هستند که 428 نفر از آنان در سطح روستاها ساکن هستند و بهزیستی در حال تشکیل پرونده برای آنها است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: با توجه به تورمی که وجود دارد پبشنهاد می‌شود که مستمری معلولان حداقل تا 45 درصد افزایش پیدا کند که نیاز به همکاری سازمان برنامه و بودجه و نمایندگان مجلس دارد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - رییس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی گفت: ساختمان مجتمع فرهنگی آموزشی امام خمینی (ره) در بیرجند دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد و سه حوزه ستاد اقامه نماز، بنیاد مهدویت و ستاد تفسیر قرآن در این مجموعه مستقر می‌شوند.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: 70 درصد مقرری بگیران صندوق بیمه بیکاری را کارگرانی تشکیل می‌دهند که در پایان قرارداد کار بیکار شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان با یادآوری افزایش تعداد شهرهای قرمز استان و مصوبه ستاد ملی کرونا گفت که با توجه به شیوع ویروس کووید 19 محدودیت‌های سطح سه کرونا یک هفته دیگر در این استان تمدید شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بر اساس بند الف تبصره 16 لایحه بودجه 1400، تسهیلات ازدواج در نظر گرفته شده برای هر زوج همچون سال گذشته 50 میلیون تومان است.

خبرگزاری ایسنا

نماینده مردم شیراز در مجلس خطاب به دستگاه امنیتی در مورد ترور دانشمند شهید محسن فخری‌زاده گفت: ترور شهید فخری‌زاده پذیرفتنی نبود و تکرار آن هم به هیچ وجه پذیرفتنی نخواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - عضو ستاد ملی مبارزه با کرونا با اشاره به اهمیت موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: موسسه های رازی و انیستیتو پاستور با توجه به قدمتی که دارند باید تحت نظر ریاست جمهوری فعالیت کنند.