پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - رئیس جمهوری منتخب آمریکا در حالی وزیر خزانه‌داری دولت خود را معرفی کرد که ماموریت اصلی آن با توجه به شرایط رکود حاکم بر این کشور پس از کرونا، احیای اقتصاد فلج شده است، اما آیا خزانه‌داری همچنان جزئی از اتاق جنگ علیه ملت‌ها باقی خواهد ماند؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی به هیچ وجه دنبال بزرگ کردن تشکیلات نیست.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی قم از تبدیل شدن رنگ کرونایی استان قم به رنگ نارنجی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) با اشاره به حضور طلاب جهادگر در میدان مقابله با کرونا گفت: توجه به سلامت معنوی و اجرای برنامه هایی که می‌تواند این بعد سلامتی را ارتقا دهد در بهبود بیماری اثری مطلوب دارد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی از بهبود وضعیت ذخایر خونی در این استان با مشارکت گسترده مردم در این امر خداپسندانه طی هفته‌های اخیر خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت که پیشنهاد اجرای ممنوعیت تردد شبانه در شهرهای نارنجی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا بررسی خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

آستارا - ایرنا - فرماندار آستارا گفت: این شهرستان با افزایش مبتلایان به کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفته و مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های لازم، برای کاهش شیوع بیماری همکاری کنند.

خبرگزاری ایسنا

خبرگزاری رویترز در گزارشی ادعا کرد که آلمان، فرانسه و انگلیس در اواخر ماه اکتبر خواستار تجدیدنظر دولت ترامپ در تحریم‌های بانکی اعمالی واشنگتن علیه تهران شده بودند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور درپی خودکشی دختر نوجوان در یکی از مراکز تابعه سازمان بهزیستی در شهر مشهد، اطلاعیه ای جهت تنویر افکار عمومی صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

آستارا - ایرنا - سرپرست شبکه بهداشت و درمان آستارا گفت: 16 واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا پلمب شد و متصدیان آنها به دادگاه معرفی شدند.

خبرگزاری ایسنا

مربی تیم هندبال زنان پرسپولیس بهبهان گفت: بازیکنانم 30 روز قبل مبتلا به کرونا بودند و حال دوباره تست‌شان مثبت شد و این موضوع سبب شوک به تیم بود.

خبرگزاری تسنیم

وزارت آموزش و پرورش در واکنش به فعالیت حضوری مدارس از 15 آذر اعلام کرد: برای ادامه روند آموزش حضوری تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت آموزش و پرورش سه شنبه شب با انتشار اطلاعیه ای مطالب منتشره در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی درباره چگونگی روند ادامه سال تحصیلی جاری از پانزدهم آذرماه را نادرست خواند و این اخبار را تکذیب کرده است.

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - تعرض به 8.5 هکتار اراضی حریم سیلک، بارانی شدن هوای کاشان از فردا، بدون متولی بودن آرامستان‌های اردستان، مشکل‌ساز شدن کفن و دفن اموات در دوران کرونا، کشتارگاه مشترک اردستان در آستانه تعطیلی و 19 کرونایی در نطنز عناوین اخبار کوتاه سه‌شنبه شهرستان‌های شمال اصفهان است.

خبرگزاری ایسنا

در پی افزایش آمار مبتلایان و مرگ‌ومیرهای ناشی از شیوع ویروس کرونا در ایران، مسئولان ستاد ملی کرونا اجرای طرح محدودیت‌های دو هفته‌ای در سراسر کشور را تصویب کردند. اکنون پس از گذشت ده روز از تعطیلی برخی از مشاغل، فوتی‌های ناشی از کرونا روند کاهشی به خود گرفته است. البته صاحبان مشاغل نیز نگرانی‌هایی نسبت به ادامه تعطیلی و زیان مالی ناشی از آن را دارند.