پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - محدودیت های کرونایی براساس اعلام سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در پنج شهر با وضعیت قرمز استان قزوین برای یک هفته دیگر تمدید شد.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - تهران - ویروس کرونا از زمستان 1398 با همه گیری و انتشارش زندگی، فکر و ذهن مردم را گرفتار خود کرده است. اطلاع و خبر داشتن هر روزه از آمار منتشر شده مبتلایان و فوتی هایی که از سوی وزارت بهداشت اعلام می شود نیز بخش زیادی از صحبت ها و دغدغه روزمره مردم شده است.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با بیان اینکه ترور شهید فخری زاده باید به اتحاد و انسجام نیروهای درون نظام بیفزاید گفت: همه نیروهای درون نظام دلسوز کشور هستند و ترور شهید فخری‌زاده نباید بین رقبای سیاسی اختلاف ایجاد کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان گفت: اتفاقاتی که در پی شیوع ویروس کرونا در ورزش رخ داد تاثیر منفی داشته و نباید این موضوع نادیده گرفته شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کمیته ملی المپیک گفت: سال 1400 پر رویدادترین سال ورزش کشور است و بازی‌های مهمی را پیش رو دادیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جوزف بورل هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپایی بر مجرمانه بودن اقدام تروریستی در به شهادت رساندن شهید محسن فخری زاده تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه اعلام کرد: تلاش سازمان‌های مردم نهاد برای آموزش، فرهنگ‌سازی و حمایت‌های معیشتی از اقشار آسیب‌پذیر در مناطق حاشیه‌نشین را ستودنی است.

خبرگزاری ایرنا

اروپا | بلگراد - ایرنا - سفیر جمهوری اسلامی ایران در صربستان گفت: توافق هسته‌ای ایران موسوم به برجام مهمترین دستاورد دیپلماسی در صد سال اخیر بوده است.

خبرگزاری مهر

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور لایحه بودجه را امضا کرده اند و قرار شد فردا ساعت 10 صبح «نوبخت» در مجلس حاضر شود و لایحه بودجه سال آینده را تقدیم مجلس کند.

خبرگزاری تسنیم

دبیر کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد کرونا با توجه به درخواست اتاق اصناف ایران و به منظور رفع برخی ابهامات ایجاد شده، گفت: سه رسته شغلی؛ شامل محدودیتهای تعطیلی نمی‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

شاهرود - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: 126 گروه حمایتی، مراقبتی و نظارتی در محدوده زیرپوشش این دانشگاه در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ارایه خدمت می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - مدیر دفتر آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: در طرح پویش هم‌پای اربعین، یکهزار جفت کفش به نیت عمودهای مسیر نجف تا کربلا بین کودکان و نوجوان نیازمند شهرستانهای بویراحمد و مارگون توزیع می شود.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از رشد 220 درصدی ترانزیت ریلی در ایران خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - یک عضو بنیانگذار گروه آمریکایی "لوک 10" برای گفت‌وگوی ادیان گفت: نشست مجازی گفت‌وگوی ادیان با عنوان "همسایه من کیست"، گامی برای یافتن راه‌های کمک ادیان به مردم در شرایط همه‌گیری‌هایی چون کرونا است.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به نظر می رسد روند کاهشی موارد مثبت و بستری ها در استان شروع شده است و امید است با مشارکت آگاهانه و مسئولانه مردم شاهد کاهش مرگ و میر در یک تا دو هفته آینده باشیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرماندار شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه تیم های گشت مشترک برای کنترل رعایت محدودیت های وضعیت نارنجی در سطح شهرستان تا امروز از 955 واحد صنفی بازدید کردند، گفت: در باززسی های صورت گرفته اصناف 68 فعال صنفی متخلف که پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا را رعایت نکرده بودند، پلمب شد.