پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

بهروز محمودی‌بختیاری با اشاره به این‌که خیلی از دانشجویان در جاهایی زندگی می‌کنند که دسترسی‌شان به سرعت اینترنت محدود است می‌گوید: علوم انسانی که جزء علوم نقلی است و در آن تضارب آرا، گفت‌وگو و مباحثه مهم است، در این دوران بیشترین را آسیب دیده است. در حوزه هنر هم چون خلاقیت محض وجود دارد، این آسیب بیشتر بوده است.

خبرگزاری ایسنا

ارزش هر یورو از 1.2 دلار نیز عبور کرد.

خبرگزاری ایسنا

پس از لغو رقابت های قهرمانی جهان مشخص نیست چه نفراتی به رویداد کسب سهمیه المپیک اعزام می شوند و چه برنامه ای برای محک جدی این نفرات وجود دارد.

خبرگزاری ایسنا

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پردیس با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا در کشور اهمیت مدیریت صحیح پسماندهای پزشکی را بیش از پیش افزایش داده است، گفت: شهرستان پردیس فاقد دستگاه بی‌خطرساز پسماندهای پزشکی است و این پسماندها در مخازن زباله نقاط مختلف شهرستان تخلیه می‌شوند. وضعیت پسماندهای پزشکی پردیس زنگ خطری برای سلامت مردم این شهرستان است و باید هرچه سریع‌تر به آن رسیدگی شود.

خبرگزاری ایسنا

بیش از سه ماه است که مسئولان فدراسیون تیراندازی در حال مذاکره با الهام هاشمی برای تمدید قرارداد سرمربیگری تیم ملی تفنگ هستند، مذاکراتی که همچنان بی‌نتیجه مانده است!

خبرگزاری ایسنا

همه شاخص های مهم بورسی جهان صعودی شدند.

خبرگزاری ایسنا

مشاور معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت اعلام کرد: بودجه دانشگاه‌ها در سال 1397حدود 420 میلیارد تومان در عرصه فرهنگی و دانشجویی بوده است که با رشدی 58 درصدی به مبلغ 736 میلیارد تومان در سال 1398 افزایش پیدا کرد. در سال 1399 تلاش‌های بسیاری از سوی سه معاونت "فرهنگی و دانشجویی"، "آموزشی" و "تحقیقات و فناوری" وزارت بهداشت در دفتر معاونت اقتصادی سازمان برنامه و بودجه انجام شد تا به دنبال...

خبرگزاری ایسنا

نایب رئیس انجمن داروسازان تهران در واکنش به برخی اظهارات مبنی بر کیفیت پایین برخی ماسک های تولیدی در کشور، گفت: اگر داروخانه‌ها در دو - سه ماهه اخیر که سازمان غذا و دارو وارد استانداردسازی و نظارت بر کیفیت ماسک‌ها شده، از شرکت‌های رسمی پخش، ماسک خریداری کرده‌اند، استاندارد در آن‌ها قطعا رعایت شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان جهانی بهداشت، سازمان ملل متحد و انجمن‌های خیریه شامگاه سه‌شنبه و در سالروز جهانی مبارزه با ایدز از دولت‌های جهان خواسته‌اند که جدیت در مبارزه با ویروس کرونا را در مورد بیماری "ایدز" نیز داشته باشند.

خبرگزاری ایسنا

مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، محدودیت‌های خاصی در برگزاری انجام مراسم 16 آذر در دانشگاه‌ها وجود دارد و اکثر فعالیت‌ها به صورت مجازی انجام خواهد شد، گفت: هیچ فرقی بین تشکل‌های سیاسی (چه اصولگرا و چه اصلاح‌طلب) برای انجام برنامه‌های روز دانشجو قائل نباشیم. تمام تشکل‌های دانشجویی باید برای اجرای برنامه‌های خود به مناسبت روز دانشجو مجوزهای...

خبرگزاری ایسنا

وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: اخیرا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی غیررسمی مطلبی درباره چگونگی روند ادامه سال تحصیلی جاری از 15آذرماه منتشر شده که مستند نیست.

خبرگزاری ایسنا

معاون فرهنگی وزارت بهداشت از درخواست اعتبار 40میلیارد تومانی برای افزایش سقف وام دستیاری خبر داد و گفت: در صورت تخصیص این اعتبار تمامی دانشجویان مشمول وام 10 تا 15 میلیونی دستیاری می شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برنی سندرز سه شنبه شب نوشت: دونالد ترامپ خطرناک ترین رییس جمهوری تاریخ آمریکا است، خداحافظ.

خبرگزاری ایسنا

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی با تاکید بر اینکه در شرایط امروز حرف های تند و رادیکال طرفداری ندارد، گفت: مراسم 16 آذر امسال می‌تواند زمان رونمایی از این الگوی جدید کنشگری سیاسی و اجتماعی دانشجویان باشد که بخشی از آن طبیعتا در فضای مجازی اتفاق می‌افتد و بخشی نیز در فضای واقعی و حضوری می‌تواند اتفاق بیفتد.

خبرگزاری ایسنا

با مصدومیت دیاباته و دوری سه هفته‌ای این بازیکن از همراهی استقلال، باز ابهامات مختلفی در خصوص چرایی مصدومیت بازیکنان استقلال مطرح شده است.

خبرگزاری مهر

وزیر صمت گفت: ریشه بسیاری از فسادها در دو نرخی بودن ارز است و من فساد در خودروسازی و در عرضه فولاد و... را رد نمی‌کنم، اما با شفاف سازی و کنترل بیشتر به دنبال حذف دلال‌ها هستیم.