پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معاون درمان وزارت بهداشت در نامه‌ای به معاونین درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، ضمن تاکید بر جلوگیری از حضور همراهان بیمار در تمامی بخش‌های بیمارستانی به منظور پوشش خدمات رفاهی و شخصی بیماران، بر استفاده از ظرفیت نیرو‌های بهیاری، پرستاری و همچنین نیرو‌های داوطلب کمک بهیار یا خدماتی در امر تغذیه، مراقبت و انتقال نمونه‌های گرفته شده از بیمار...

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - فرماندار انزلی گفت: برای ریشه کن شدن کرونا باید با کمک همدیگر، همصدا و بصورت جمعی حرکت کنیم و در طرح غربالگری سلامت هم همه باید مشارکت فعال داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل_ ایرنا_ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال گفت: با اجرای طرح شهید سردار سلیمانی بسیج تاکنون 80 درصد شهروندان این شهرستان تحت پوشش طرح غربالگری کرونا قرار گرفتند.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - ارومیه - بازار تاناکورای ارومیه که اغلب به فروش پوشاک دست دوم شهرت دارد در طول محدودیت های جدید کرونایی به حالت تعطیلی کامل در آمده است. عکاس: طاها اصغرخانی

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ایلام از ایجاد پنج هزار و 9 شغل برای افراد تحت پوشش این نهاد با کمک تسهیلات اشتغالزایی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین رضاعلی صمدی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) به تأثیر روحیه جهادی در مدیریت اپیدمی کرونا اشاره کرد و گفت: ورود و شیوع ویروس کرونا به کشور بسیار سریع اتفاق افتاد و با توجه به اینکه کادر درمان و دیگر دستگاه‌ها تجربه‌ای در این خصوص نداشتند، همگی غافلگیر شدند، اما با این وجود باید گفت که مجموعه دانشگاه...

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - فرماندار میاندوآب گفت: طبق آمار اعلامی از سوی استانداری آذربایجان‌غربی، این شهرستان در رعایت محدودیت‌های اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا رتبه دوم استانی را به‌خود اختصاص داد.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: 100 هزار کیت تشخیصی سریع ویروس کرونا در استان آذربایجان‌شرقی توزیع می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسئول اطلاع‌رسانی عملیات شهید قاسم سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در قالب این طرح، در شرایط شیوع بیماری کرونا، جهادگران، طلاب، فعلان قرآنی، هیأتی‌ها و مداحان در 12 بیمارستان شهر تهران برای خدمت‌رسانی حاضر شده‌اند و فعالیت‌های مختلفی را اجرایی می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه علمی دانشمند شهید محسن فخری زاده با تلاش شاگردان وی و جدیت همه نیروهای انقلابی به صورت مضاعف ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - فرماندار دهلران گفت: طرح شهید سلیمانی با عنوان مدیریت و کنترل کرونا به شیوه محله محور و خانواده محور با مشارکت 55 تیم در این شهرستان اجرا می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک شرکت دانش بنیان ایرانی توانسته دستگاه ضدعفونی کننده uvc را طراحی و تولید کند که قادر به ضدعفونی انواع وسایل و خوراکی‌ها از ویروس کرونا در مدت دو دقیقه است.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - گچساران - در راستای طرح محدودیت‌های ترافیکی کرونایی، با هدف تامین بهداشت عمومی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، از ورود خودروهای غیربومی در گچساران جلوگیری شد.

خبرگزاری ایسنا

سرمربی تیم فوتبال تراکتور می‌گوید تیمش بازی سختی برابر مس رفسنجان دارد.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - ویروس کرونا با احتساب پنج فوتی در 24 ساعت گذشته، از ظهر دوشنبه تا ظهر سه‌شنبه (دهم تا یازدهم آذر)، از زمان شیوع تاکنون منجر به فوت 769 بیمار در استان سمنان شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بانک جهانی روز سه‌شنبه در گزارشی نوشت که بحران شدید اقتصادی در لبنان وضعیت اقتصاد این کشور را در معرض رکود شدید عمدی قرار داده و اختلافات میان جریان‌های سیاسی و عدم توافق، مانع لبنان جهت اجرای اصلاحات فراگیر شده است.