پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

اولین جلسه کارگروه قرارگاه پشتیبانی طرح آموزش، بیماریابی و مدیریت کرونا (طرح شهید قاسم سلیمانی) با حضور دکتر کولیوند رئیس اورژانس کشور و ناظرین این طرح، در محل سازمان اورژانس کشور برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - براساس آمارهای مراکز معتبر شمار مبتلایان جهانی ویروس کرونا تا سه شنبه شب به 64 میلیون و 9 هزار نفر رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

آستارا - ایرنا - فرماندار تالش با اعلام وضعیت قرمز کرونا در این شهرستان، از اعمال محدودیت‌های تردد خودروهای شخصی از 12 آذر ماه از ساعت 9 شب تا چهار صبح، جهت قطع زنجیره شیوع ویروس خبر داد.

خبرگزاری مهر

حسین قاسمی با اشاره به اهمیت طرح محدودیت تردد از ساعت 21 تا 4 صبح گفت: اجرای این طرح کمک بزرگی در کاسته شدن از دورهمی های شبانه و ترددها داشته و باعث کاهش تعداد مبتلایان به کرونا شده است.

خبرگزاری ایسنا

احسان علیخانی با اشاره به شرایط دشوار کرونا در کشور، ادامه ساخت برنامه «عصر جدید» در وضعیت فعلی را غیرممکن دانست.

خبرگزاری تسنیم

قائم مقام مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان کشورمان از تولید نخستین داروی دامپزشکی گیاهی ضد کوکسیدیوز طیور با نام کوکسی میسین باریج در این شرکت خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار شهرستان روانسر گفت: پیگیری وضعیت رفاه اجتماعی و دغدغه‌مندی معلولان به صورت مستمر انجام می‌شود و از حقوق شهروندی آنها حمایت ویژه خواهیم کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: 12میلیون و 517 هزار و 902 معلم و فرهنگی تحت آموزش چگونگی مداخلات موثر در طرح کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان قرار گرفتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مبارزه بیماری کرونا با اشاره به اهمیت طرح محدودیت تردد از ساعت 21 تا 4 صبح، گفت: اجرای این طرح کمک بزرگی در کاسته شدن از دورهمی های شبانه و ترددها داشته که خود این امر تاثیر معناداری در کاهش تعداد مبتلایان به کرونا در کشور داشته است.

خبرگزاری ایسنا

دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی کرونا با تاکید بر اینکه با اجرای طرح جامع محدودیت های هوشمند، روند بیماری کرونا در کشور به سمت کنترل و مهار، حرکت می کند؛ گفت: با اجرای طرح جامع و اعمال محدودیت ها تعداد شهرهای قرمز کاهش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه نجف‌آباد گفت: همکاری مردم و بازاریان این شهرستان در اجرای روند تعطیلی واحدهای صنفی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌ها بسیار مناسب است.

خبرگزاری ایسنا

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم از تبدیل شدن رنگ کرونایی استان قم به رنگ نارنجی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا -- سرپرست اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا این اداره کل، در مجموع به صندوق اعتباری هنر، واحد قرآن و عترت، از محل تسهیلات بانکی و کمک مومنانه حدود 16 میلیارد تومان پرداخت کرده است.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: سه منبع مهم تسهیلات اشتغال روستایی، سیل و نهادهای حمایتی در استان به طور کامل جذب نشده است.

خبرگزاری ایرنا

لندن - ایرنا - طرح محدودیت‌های جدید کرونایی دولت انگلیس برای اینکه از فردا (چهارشنبه) پس از پایان دور دوم قرنطینه سراسری در این کشور به اجرا گذاشته شود از سد پارلمان گذشت.