چهارشنبه 18 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: طراحی برای سایت اینترنتی جهت تامین پوشش 54 روستا از توابع این شهرستان در دستور کار اپراتورها قرار گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - یاد و خاطره شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان قبل از آغاز دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و سایپا در هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان گرامی داشته شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز سنجش آموزش پزشکی ویرایش جدید تقویم 30 آزمون علوم پزشکی در سال 1400 را منتشر کرد.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت با اشاره به نقش پارلمان های محلی و اعضای آنها به عنوان منتخبان مردم گفت: بهره مندی از ظرفیت های پارلمان محلی راهگشای مشکلات مردم است لذا باید از توانمندی آنان استفاده شود.

خبرگزاری ایسنا

مهلت ثبت نام برای شرکت در بیست و یکمین دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور برای نوبت بهمن ماه که پیش از این قرار بود فردا چهارشنبه 12 آذر پایان یابد، تا روز سه شنبه 18 آذرماه تمدید شد.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - فرمانده انتظامی خوی گفت: هفت تن و 500 کیلوگرم شکر احتکار شده در یکی از انبارهای این شهرستان با تلاش ماموران این انتظامی کشف و ضبط شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد_ ایرنا_ فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: 11 کیلوگرم ماده مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه و هروئین در فاروج کشف و در این رابطه 2 قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور از برگزاری ششمین دوره داوری مهر ملی اصالت آثار صنایع‌دستی در سال 1400 خبر داد و گفت: همه شرایط حتی احتمال تداوم بیماری کرونا را هم بررسی کردیم تا این رویداد مانند ادوار گذشته در مهرماه برگزار شود.

خبرگزاری ایرنا

از دستور جهانگیری به بانک مرکزی برای حمایت از صادرکنندگان تا رشد ارزش صادرات زنجیره سیمان به بیش از 163 میلیون دلار. ببنید، بشنوید و نشردهید

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌جمهور گفت: قرارگاه فرماندهی بایستی درباره اعمال جرایم و اعلام آن به افکار عمومی با جدیت فعالیت کند و در این زمینه هیچ اهمالی پذیرفته نخواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرماندار پیشوا گفت: وضعیت شیوع ویروس کرونا در پیشوا همچنان قرمز بوده و لازم است تا مردم تامین نیازهای غیرضروری خود را به زمان بازگشایی صنوف موکول کنند.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان البرز که در اجرای طرح سراسری شهید حاج «قاسم سلیمانی»، 6 هزار بسته کمک معیشتی بین خانواده های محروم و آسیب دیده از کرونا در این استان توزیع می شود.

خبرگزاری ایسنا

استاندار بوشهر عنوان کرد: بستری‌های کرونایی در استان بوشهر از 344 بیمار نسبت به ایام تابستان 50 درصد کاهش یافته است.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس مصوبه جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا، سه رسته شغلی دیگر مجوز شروع فعالیت گرفتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نهاد نظارت دارویی اروپا روز سه شنبه اعلان کرد که تا 29 ماه جاری (دسامبر / 9 دی) نظر خود را در باره واکسن کووید - 19 ساخت مشترک بیوان تک آلمان و فایزر شریک آمریکایی پیش از واکسن ساخت شرکت مادرنا، اعلام خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل باشگاه پیکان در خصوص شایعات مبنی بر مذاکره باشگاه تراکتور با «مهدی تارتار» سرمربی خودروسازان گفت: مذاکره کردن یک باشگاه با سرمربی که با تیم دیگر قرارداد دارد، رفتاری غیراخلاقی است.