پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

براساس حکمی از سوی دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، آقایان دکتر علی حسن زاده، محمد میرزابیگی، علیرضا افشار و یوسف صدیقی به سمت اعضاء هیات مدیره سازمان بیمه سلامت ایران منصوب شدند.

خبرگزاری ایسنا

دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی کرونا در حاشیه جلسه چهل و هشتم این کمیته، در خصوص رفع برخی ابهامات ایجاد شده برای اتاق اصناف ایران گفت: سه رسته شغلی؛ در تمامی شهرستان‌های با وضعیت قرمز، نارنجی یا زرد، شامل محدودیت‌های تعطیلی نمی‌شوند.

خبرگزاری ایسنا

حسین وفایی ملی پوش اسنوکر ایران در رقابت‌های اسنوکر قهرمانی انگلیس از نفر چهارم رنکینگ زنده دنیا شکست خورد و از گردونه رقابت ها کنار رفت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان، نقش رسانه‌ها در شرایط کرونایی را امید آفرینی در جامعه عنوان کرد و گفت: روحیه بخشی به مردم با رویکرد کاهش استرس و ایجاد تعادل بین اضطراب و بیم منطقی باید مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا، با بیان این که سه رسته شغلی دیگر در گروه شغلی یک قرار گرفته است، گفت: این سه رسته شغلی مجاز به فعالیت در هر سه مناطق قرمز، نارنجی و زرد می باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سفیر ایران در وین اعلام کرد: ایران در ردیف چهار کشوری است که با اتریش کمیسیون مشترک اقتصادی دارد. نهمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور در فروردین 97 در وین برگزار شد و در نظر داریم دهمین نشست آن را نیز در آینده نزدیک برگزار کنیم.

خبرگزاری ایسنا

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (صلی الله علیه و آله) با بیان اینکه اگر 32 هزار میلیارد تومان از محل تهاتر دارائی ها به پروژه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ببریم، سال آینده 350 هزار میلیارد تومان پروژه در کشور تکمیل می شود تصریح کرد: اکنون فرصت خوبی است و اگر پیگیری شود، می توان برای پروژه های مختلف ردیف و مجوز صادر کرد تا در بوجه 1400 بتوانیم از این قانون استفاده کنیم.

خبرگزاری مهر

دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی بیماری کرونا، گفت: سه رسته شغلی دیگر به گروه شغلی یک اضافه شد.

خبرگزاری ایرنا

شاهرود - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از بهبودی نسبی اوضاع در گستره زیر پوشش این دانشگاه خبر داد و گفت: اکنون شدن 134 مبتلا به ویروس کرونا در بخش های بیمارستانی این دانشگاه بستری هستند.

خبرگزاری مهر

رفسنجان - سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به اینکه در هفته نخست لیگ روی اشتباه داور دو امتیاز را از دست دادیم، گفت: کمیته داوران دو امتیاز به ما بدهکار است.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی به مجمع عمومی سازمان ملل متحد به مناسبت روز بین‌المللی همبستگی با مردم فلسطین، جامعه جهانی را به مقابله با اقدامات رژیم کودک‌کش صهیونیستی که ناقض حقوق بشر و نیز مفاد قطعنامه‌های متعدد سازمان ملل است، فرا خواند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در ژنو، با ارسال نامه ای به نمایندگی جمهوری آذربایجان به عنوان رئیس جنبش عدم تعهد، واکنش قاطع جنبش عدم تعهد در قبال ترور دانشمند برجسته کشورمان شهید محسن فخری زاده را خواستار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشریه "بیلد" آلمان با اشاره به راهبرد جدیدی که اتحادیه اروپا برای آغاز مناسبات خود با آمریکا در دستور کار قرار داده است، آن را به منزله اعلام جنگ به چین ارزیابی کرد.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: دولت با وجود مشکلات، تنگناهای متعدد و تحریم‌های ظالمانه، کار خدمت‌رسانی به مردم را کنار نگذاشته است و در حوزه‌های مختلف اقدامات خوبی انجام داده است.

خبرگزاری ایرنا

آبادان - ایرنا - هواداران آبادانی پس از پیروزی تیم صنعت‌نفت برابر ذوب‌آهن اصفهان در سطح این شهر به خوشحالی پرداختند.