چهارشنبه 18 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با پیگیری اتاق اصناف ایران سه رسته شغلی دیگر به گروه یک اضافه شد تا در زمان اجرایی شدن محدودیت‌ها به علت شیوع ویروس کرونا به فعالیت خود ادامه دهند.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - معاون توسعه مدیریت منابع استاندار ایلام گفت: طرح شهید سلیمانی موسوم به غربالگری محله به محله کرونا، با محوریت مردم، هیات امنای مساجد و پایگاه های مقاومت محلات و با مشارکت سپاه و بسیج، دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، استانداری و دستگاه های مرتبط اجرا می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس گروه پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی کشور گفت: شدت بیماری کرونا در مصرف کنندگان سیگار و مواد مخدر بیش از سایر افراد است و در صورت ابتلا، دیرتر از دیگران بهبود می‌یابند چون ریه آسیب پذیر دارند.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: روند اجرای محدودیت‌های جدید کرونا در این شهرستان مطلوب است که با هماهنگی و تلاش‌های شبانه‌روزی بخشداران، شهرداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا، بخش‌های تابعه ملایر بازویی توانمند در اجرای این محدودیت‌ها بودند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «شهاب‌الدین طباطبایی» سخنگوی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه رفع تحریم‌ها خواسته همه مردم است گفت: مخالفان دولت در این زمینه نباید کارشکنی کرده، جلوتر از رهبری حرکت کنند و به بهانه‌های مختلف دولت را تضعیف کنند.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - استاندار بوشهر گفت: حرکت‌های کور دشمن در ترور شخصیت‌ها در 40 سال گذشته مانع توسعه و پیشرفت کشور نشده و اگر پرچمی افتاده سردار دیگری آن را برداشته است.

خبرگزاری مهر

در این مرحله از طرح "ظفر"، بیش از یک تن مواد مخدر توسط پلیس کشف و ضبط شد.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان گفت: نوبت دهی تعویض پلاک استان پس از پایان محدودیت‌ها کرونایی به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از توزیع واکسن آنفلوانزا برای کودکان زیر پنج سال در استان فارس خبر داد و اظهار داشت: دریافت سالانه واکسن یک روش ایمن و موثر برای پیشگیری از آنفلوآنزا است.

خبرگزاری مهر

تیم فوتبال ذوب آهن در نیمه نخست بازی با صنعت نفت به نتیجه تساوی رسید.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - استان فارس در 10 روز گذشته پیشتاز در اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی در کارزار با کرونا بوده است، بیان موفقیت استان فارس در این عرصه از زبان دکتر ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت تاییدی بر موفقیت برنامه های این طرح در استان فارس است.

خبرگزاری ایرنا

رئیس جمهور با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن اجرای طرح جامع مقابله با کرونا اظهار امیدواری کرد: با تداوم همکاری‌های مطلوب مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به سرعت شهرهای مختلف از وضعیت قرمز به شرایط مناسب‌تری وارد شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرماندار شهرستان ورامین گفت: با اجرای صحیح طرح شهید حاج قاسم سلیمانی که تا پایان امسال ادامه دارد، می‌توان بر بیماری کرونا غلبه کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - منتخبان نخستین جشنواره ملی فیلم و عکس و پوستر صنعت بیمه در 3 بخش فیلم، عکس و پوستر معرفی شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کمیته برگزاری بازی‌های المپیک زمستانی پکن 2022 از تشکیل کارگروه ویژه‌ای برای مقابله با کرونا تحت عنوان "اقدامات مقابله‌ای با کووید19" خبرداد.