چهارشنبه 18 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا رحمانی فضلی فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا در حکمی فریبا نظری پورکیایی را به سمت رئیس کارگروه خانواده این قرارگاه منصوب کرد. در متن حکم رحمانی‌فضلی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا خطاب به فریبا نظری پورکیایی مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده آمده است؛ در راستای تشکیل قرارگاه عملیاتی جهت...

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - رییس تولیت شمس تبریزی خوی گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های موجود در کشور، بخش قصه‌گویی سومین جشنواره ملی شمس و مولانا، امسال در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مدیرمنطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت گفت: شیوع کرونا باعث اتمام ذخایر داروهای "ایدز" در برخی کشورها شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کانادا برای جبران زیان ناشی از همه گیری کووید - 19 از یک بسته محرک اقتصادی به ارزش تقریبی یکصد میلیارد دلار رونمایی کرده است که می تواند میزان کسری بودجه این کشور را به بیش از 381 میلیارد دلار برساند.

خبرگزاری ایسنا

گروهی از نویسندگان کودک و نوجوان با انتشار پیام مشترکی از هنرمندان و خانواده‌ها دعوت کردند با پرداختن به برنامه‌های فرهنگی، شب چله امسال را برای بچه‌ها شادتر و به‌یادماندنی‌تر کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حنان حاجی محمودی همزمان با روز جهانی مبارزه با ایدز افزود: این بیماری توسط ویروس اچ‌ای وی ایجاد می‌شود و با ورود این ویروس به بدن، قدرت دفاعی بدن روز به روز کاهش می‌یابد و هر میکروبی فرصت بیمار کردن فرد را پیدا می‌کند. وی بیان کرد: عفونت ویروسی «اچ‌ای وی» در سه مرحله اتفاق می‌افتد که بدون انجام درمان، در طول زمان بدتر خواهد شد و در نهایت سیستم...

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور در جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد مقابله با کرونا، گفت: قرارگاه فرماندهی بایستی درباره اعمال جرایم و اعلام آن به افکار عمومی با جدیت فعالیت کند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: به منظور حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا، اشتغالزایی و کارآفرینی تسهیلات بانکی با سود چهار درصد به فعالان موسسات و آموزشگاه های حوزه هنری استان پرداخت می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر عامل بانک کشاورزی از پرداخت57 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه از سوی این بانک به بیش از 200 هزار متقاضی از ابتدای سال گذشته تا پایان مهرماه سال جاری خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: هدف ما هم‌افزایی با محور به میدان‌آمدن مردم است و ما هم‌عهد با مردم برای خدمت‌رسانی هستیم.

خبرگزاری ایسنا

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از ابتلای دو عضو هیات رییسه کمیسیون متبوع خود به کرونا ویروس خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

وزیر ورزش و جوانان در ستاد بازی‌های المپیک و پارالمپیک گفت: تلاش بر این است تا در فرصت باقیمانده مسابقات انتخابی المپیک، سهمیه‌های بیشتری را کسب کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جمهور با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن اجرای طرح جامع مقابله با کرونا اظهار امیدواری کرد: با تداوم همکاری‌های مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به سرعت شهرهای مختلف از وضعیت قرمز به شرایط مناسب‌تری وارد شوند.

خبرگزاری ایسنا

معاون امور آسیبها و مسائل اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور گفت: در طول هشت سال اخیر در دولت یازدهم و دوازدهم همکاری‌های گسترده‌ای بین بخش اجتماعی وزارت کشور و مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زمینه‌های مختلف از جمله در زمینه موضوع بیماری ایدز وجود داشته است.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها از اول آذرماه سالجاری، گفت: طی این مدت هزار و 990 دستگاه انواع خودرو از مبادی ورودی این شهرستان به دلیل این محدودیت‌ها برگشت داده شده و از ورود آن به این شهرستان جلوگیری شد.