چهارشنبه 18 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: نیروهای هنگ مرزی تایباد در عملیاتی موفق به کشف 126 کیلو و 700 گرم پیش‌ساز مواد مخدر در مرزهای مشترک ایران و افغانستان شدند.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: تمامی پروانه‌های صادر شده این اداره‌کل تا پایان سال 1399 به صورت خودکار تمدید شد.

خبرگزاری ایسنا

مدیر اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی ضمن اعلام عوامل موثر بر افزایش رشد نقدینگی در سال‌های 1398 تا 1399، به بررسی حجم نقدینگی در دولت هفتم تا مهرماه سالجاری (دولت دوازدهم) پرداخت.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین با اشاره به مهلت ثبت نام دوره فراگیر کارشناسی ارشد تا فردا چهارشنبه، گفت: متقاضیان تحصیل مقاطع ارشد امکان تحصیل در 15 رشته این دانشگاه در استان را دارا هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کتاب‌هایی از نویسندگان زن در نقاط مختلف جهان و یک کتاب درسی آلمانی برای کودکان ایران و نیز اثری برای علاقمندان به نویسندگی برای خواندن در روزهای کرونایی در ادامه پویش کتابخوانی ملی توصیه شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران_ ایرنا_ معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 19 تهران اعلام کرد: مسابقه بهترین پیشنهاد برای کنترل و کاهش آلودگی هوا در مدارس این منطقه برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سناتور جمهوری خواه لیزا مارکووسکی در گفت و گو با شبکه سی ان ان، از دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا درخواست کرد که شکست در انتخابات سوم نوامبر (13 آبان ماه) را بپذیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی گفت: توجه صرف به سطح بسیاری از متغیرها و بی‌توجهی نسبت به روند رشد و عدم توجه به اقتضائات زمانی آنها تحلیل‌های کارشناسی را با نتایج دقیق و صحیحی همراه نمی‌سازد.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان‌شرقی از تعیین تکلیف و مختومه شدن بیش از 28 هزار پرونده اجرای اسناد رسمی در استان در سال جاری خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر نفیسه حسینی یکتا را به عنوان مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد.

خبرگزاری مهر

دبیرخانه جایزه ادبی «الوند» در سومین دوره برگزاری، با تمهیدات مختص دوران شیوع ویروس کرونا، از شاعران و ناشران سراسر کشور دعوت کرد که در این رقابت ادبی حضور یابند.

خبرگزاری میزان

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا در حکمی فریبا نظری پورکیایی را به سمت رئیس کارگروه خانواده این قرارگاه منصوب کرد.

خبرگزاری مهر

باتوجه به برگزاری مسابقات جام جهانی باشگاه‌ها در ماه فوریه، کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال بررسی طرح تعویق رقابت‌های لیگ قهرمانان 2021 آسیا است.

خبرگزاری ایسنا

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در نشست مشترک یونیسف، UCLG و متروپلیس به اقدامات پایتخت ایران برای کودکان مهاجر در دوران کرونا اشاره کرد.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - مسئول بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای آغاز به کار فعالیت طرح قرارگاه جهادی سردار شهید قاسم سلیمانی تاکنون در این استان 145 تیم سلامت‌محور بسیج در محله‌های استان فعال شده است.