چهارشنبه 18 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری مهر

کتاب روان شناسی و آموزش کودکان با نیازهای ویژه نوشته جمعی از نویسندگان به همت پژوهشکده تحقیق و توسعه علوم انسانی سازمان (سمت) و همکاری شورای تخصصی تحول و ارتقای علوم انسانی منتشر شد.

خبرگزاری ایسنا

وزیر آموزش و پرورش گفت: بزرگترین فرصت جمهوری اسلامی و هر نظامی برای ساختن آینده، نظام تعلیم و تربیت است.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - استاندار البرز با اعلام اینکه دولت تدبیر و امید از سال 92 تاکنون توجه ویژه ای به حوزه درمان تحت عنوان نظام تحول سلامت داشته گفت: طی این مدت بیش از یک هزار و 600 تخت بیمارستانی به مجموعه بهداشت و درمان البرز اضافه شده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران درباره حمایت این سازمان از بیماران کرونایی گفت:90 درصد هزینه‌های بیماران بستری و 70 درصد برای بیماران سرپایی توسط بیمه سلامت پرداخت می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران_ ایرنا_ سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزکوه با اشاره به اجرا شدن طرح شهید قاسم سلیمانی در راستای شناسایی افراد کرونایی در این شهرستان گفت: اجرای مطلوب این طرح با همراهی و مشارکت مردم امکان پذیر است.

خبرگزاری تسنیم

دولت کانادا از یک برنامه مالی جدید به ارزش میلیاردها دلار کانادا به منظور تقویت اقتصاد این کشور در میان بحران کرونا، رونمایی کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معرفی جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، جان باختن یه نفر در تصادف رانندگی و زایمان موفق مادر باردار دیواندره‌ای به کمک تکنسین‌های اورژانس از جمله اخبار کوتاه استان کردستان در روز سه‌شنبه 11 آذر است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «جنبش حماس» اعلام کرد که «یحیی سنوار» رئیس دفتر سیاسی این جنبش در نوار غزه به «ویروس کرونا» مبتلا شده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: آزمایش اختصاصی بیماران مبتلا به ایدز در تعهد سازمان بیمه سلامت است و در سال 98 حدود 8 میلیارد و 200 میلیون تومان از سوی سازمان بیمه سلامت برای این آزمایش‌ها هزینه شد.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی بار دیگر، بعد از تجربه موفق در تولید آثار فاخر در حوزه بازی‌های رایانه‌ای یکبار دیگربا یک اثر فاخر و ارزشمند تحت عنوان بازی رایانه‌ای سفیر عشق گوشه‌ای از توانایی خود را به عرصه دوستداران انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور به نمایش میگذارد. امیر رهبر مدیر روابط عمومی مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی...

خبرگزاری ایسنا

یک عضو هیات رییسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

خبرگزاری ایرنا

جلسه روسای کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا روز سه شنبه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

منتخبان نخستین جشنواره ملی فیلم و عکس و پوستر صنعت بیمه با رای هیات‌داروان معرفی شدند.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - مدیرعامل جامعه معلولان یزد، اشتغال و مسکن را مهمترین دغدغه این افراد ذکر کرد و گفت: در حالیکه تعداد زیادی از آنها از توانمندی‌ها و تحصیلات عالی برخوردار هستند.

خبرگزاری ایرنا

تربت‌حیدریه - ایرنا - کارشناس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه با بیان این که تمام مراحل شناسایی بیماران مبتلا به ویروس اچ. آی. وی (ایدز) در مراکز مشاوره بیماری‌های رفتاری زیر پوشش این دانشگاه رایگان است گفت: نتایج آزمایش، محرمانه است و در کمتر از 25 دقیقه به مراجعه کننده اعلام می‌شود.