چهارشنبه 18 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - رییس هیات بولینگ و بیلیارد خوزستان با بیان اینکه تعداد باشگاه های رسمی بیلیارد در استان راضی کننده نیست گفت: گران بودن تجهیزات این رشته و هزینه بالای کرایه سالن‌ها سرمایه‌گذاری در این رشته مفرح را سخت کرده است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مسوول سامانه تلفنی 191 دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: کارشناسان این سامانه تاکنون بیش از 146 هزار تماس مردمی را پاسخ دادند.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان اصفهان از ساخت مستند زندگی مرحوم محمود یاوری از قدیمی‌ترین پیشکسوتان فوتبال ایران و سرمربی اسبق تیم ملی ایران خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، قاسم جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت در نامه‌ای به معاونین درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، ضمن تاکید بر جلوگیری از حضور همراهان بیمار در تمامی بخش‌های بیمارستانی به منظور پوشش خدمات رفاهی و شخصی بیماران، بر استفاده از ظرفیت نیرو‌های بهیاری، پرستاری و همچنین نیرو‌های داوطلب کمک بهیار یا خدماتی در امر تغذیه، مراقبت و انتقال نمونه‌های...

خبرگزاری ایسنا

«من چون وضعیت خودمو میدونستم، ارتباطمون فقط از راه چت و واتس‌اپ بود. فقط یه بار رفتیم کافی‌شاپ. دوست نداشتم پنهان‌کاری کنم. یه روز بهش گفتم. پیامم رو سین کرد، جواب نداد. زنگ زدم، ریجکت کرد. بعد هم بلاک کرد و بی‌خداحافظی رفت. به همین سادگی. انگار از اول نبودم».

خبرگزاری ایسنا

محمدرضا ورزی که ساخت سریال هایی چون «تبریز در مه»، «معمای شاه»، «ایراندخت» و «ستارخان» را در کارنامه دارد، درباره سریال تاریخی جدیدی که قرار است کارگردانی کند، توضیحاتی را ارائه داد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا در واحدهای خبازی مازندرانی همواره یکی از سیبل‌های انتقادات مردم و دغدغه‌ها مسئولان و متولیان این حوزه بوده است، ولی این بار بررسی‌های چند روزه خبرنگار ایرنا نشان می‌دهد که این شهروندان هستد که در خط مقدم بی توجهی قرار دارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک روانشناس و فعال حوزه ایدز گفت: انگ اجتماعی به افراد مبتلا به ایدز، آن ها را به حاشیه رانده و دچار ترس می کند، ترسی که مانع از درمان و مصرف دارو می شود.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، دانشگاه را نبض پویایی و نشاط سیاسی جامعه دانست و گفت: هرچه این نبض با قدرت و سرعت جریان داشته باشد تحرک و مشارکت در جامعه بیشتر می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت گفت: آیین نامه پیشگیری و منع انگ و تبعیض علیه اشخاصی که با اچ آی وی زندگی می کنند توسط مسئولین وزارت دادگستری جمهوری اسلامی ایران و با همکاری وزارت بهداشت، تهیه و به کلیه مراکز ارائه دهنده خدمات سلامت دولتی و خصوصی ابلاغ می شود.

خبرگزاری مهر

جلسه سرپرستان تیم های شرکت کننده در رقابتهای لیگ برتر تکواندو به منظور قرعه کشی این مسابقات برگزار می شود.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی وزارت بهداشت توصیه هایی را به مبتلایان اچ آی وی در دوران همه گیری کرونا ارائه داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون درمان وزارت بهداشت در نامه ای به معاونین درمان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور بر جلوگیری از حضور همراهان بیمار در تمامی بخش های بیمارستانی تأکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن اعلام آخرین آمار مربوط به بیماران و بهبودیافتگان کرونا در کشور گفت: در 24 ساعت گذشته 382 نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: دولت تدبیر و امید با ارایه راهکارها و اختصاص تسهیلات گام های اساسی در توسعه روستایی و تثبیت اشتغال آنها برداشت و امسال 100 درصد اعتبارات روستایی استان جذب شده است.