چهارشنبه 18 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع مطالبات 58 نفر از شهروندان و مراجعه کنندگان به این دادگستری مورد رسیدگی بقرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا در مورد بازی و دسترسی کودکان به سلاح شکاری هشدار داد و از والدین خواست در این خصوص مراقبت لازم را از فرزندان خود به عمل آورند.

خبرگزاری ایسنا

کارشناس برنامه HIV مرکز بهداشت استان مرکزی گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و کمبود کیت‌های تشخیصی، طی 6 ماهه اخیر، شناسایی افراد مبتلا به ایدز در کشور و استان تا 40 درصد کاهش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: زمانی که متوجه مشکل حاد اینترنت در دو شهرستان استان زنجان و مشکلات آموزش مجازی شدیم، تصور کردیم اینها بچه‌های خود ما هستند و از همه توان‌مان برای رفع آن تلاش کردیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بحران بهداشتی گسترده ناشی از شیوع بیماری کووید -19 در اروپا به اندازه ای اقتصاد قاره سبز را زمین‌گیر کرده است که صندوق بین المللی پول ضمن هشدار نسبت به پیامدهای شدید این بیماری بر روند بازسازی اقتصادی، از وادار شدن احتمالی برخی کشورهای حوزه یورو به دریافت وام خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا در مورد دسترسی کودکان به سلاح شکاری هشدار داد و از والدین خواست در این خصوص مراقبت لازم را از فرزندان خود به عمل آورند.

خبرگزاری ایسنا

کارشناس و پیشکسوت بسکتبال ایران با انتقاد از عملکرد تیم ملی در رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا، توضیح داد: به نظر من با این شرایط 40 درصد بازیکنان موجود در تیم ملی باید کنار روند چون بازیکن حرفه ای حداقل از نظر جسمانی باید آماده باشد.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش گفت: در امتحانات نهایی ارسال سؤالات از ستاد به حوزه ها و تصحیح پاسخ برگ‌ها به‌صورت الکترونیکی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سعید نمکی طی حکمی نفیسه حسینی یکتا را به عنوان مدیر کل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس پلیس مواد مخدر تهران بزرگ گفت: 300 عدد توپ و یک لباس عروس که با ماده مخدر شیشه تزیین شده بود کشف شد.

خبرگزاری مهر

صنعت نشر اتویپی وضعیت مناسبی ندارد و مردم این کشور آرام آرام دارند کتاب‌خوانی را ترک می‌کنند. کتابفروشان سیار در آدیس آبابا درباره زوال این فرهنگ نکات جالبی را مطرح کرده‌اند.

خبرگزاری ایسنا

طبق اعلام مدیرعامل شرکت ملی مس ایران، جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت ملی صنایع مس ایران به منظور بررسی و تصمیم‌گیری برای افزایش سرمایه 97 درصدی این شرکت از محل سود انباشته برگزار و به عنوان بزرگ‌ترین افزایش سرمایه تاریخ بورس از محل سودانباشته تصویب شد.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - آمار فوتی 2 رقمی مبتلایان به کرونا در این استان ادامه دارد به طوری که طی شبانه‌روز گذشته 10 نفر از افراد بستری مبتلا به کووید.19 در این استان جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: با اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها و تعطیلی دوهفته‌ای، میزان بستری‌های کرونای استان نسبت به ابتدای آبان ماه 20 درصد کاهش یافت.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - مدیرکل پست البرز گفت: پس از شیوع ویروس کرونا و تغییر رویکرد مردم از مراجعه حضوری به خرید اینترنتی، میزان مرسولات پستی این استان به چهار برابر افزایش یافته است.