چهارشنبه 18 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مدیرکل بیمه سلامت خوزستان گفت: اعتبار دفترچه‌های درمانی بیمه سلامت استان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کاهش ترددهای غیرضروری و رفاه حال بیمه‌شدگان تا 31فروردین ماه 1400 تمدید شد.

خبرگزاری ایسنا

به منظور رفع مشکلات و ارائه راهکارهای قانونی، جلسه مشترک سه جانبه بین دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای و زندان های استان تهران برگزار شد که مسئولان عالی این حوزه‌ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: در راستای اجرای محدودیت های کرونا در هفته دوم اعمال محدودیت ها تعداد ترددهای شبانه در این استان40 درصد کاهش یافت.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا طی حکمی رئیس کارگروه خانواده این قرارگاه را منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزگفت: طرح یاوران حسینی به یاد شهید سردار حاج «قاسم سلیمانی» در فضای مجازی مدارس این استان آغاز شد.

خبرگزاری ایسنا

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم گفت: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، در ابتدا اساس کار بر آن بود که مراسم هفته پژوهش به صورت حضوری برگزار شود و بخش مجازی به کمک بخش اصلی بیاید؛ ولی به تدریج با وخامت شیوع این بیماری در کشور برگزاری این رویداد ملی به سمت ترکیبی از حضوری و مجازی رفت. بر اساس آخرین تصمیم اتخاذ شده مقرر شد استفاده کامل از فضای مجازی برای برگزاری هفته ملی پژوهش و فناوری...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیر کل زندان‌های استان تهران در جلسه‌ای که با حضور مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان برگزار شده بود، اظهار داشت: با توجه به گستردگی این استان و جمعیت آن که تنوع قومی، فرهنگی، اجتماعی، تحصیلاتی و شغلی زیادی دارند، لازم است فراخوان مربیان بازنشسته داوطلب همکاری صادر شود تا از تجارب آنان در امر حرفه آموزی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا در حکمی «فریبا نظری پورکیایی» را به سمت رییس کارگروه خانواده این قرارگاه منصوب کرد.

خبرگزاری مهر

جدیدترین تقویم آزمون های علوم پزشکی سال 1400 از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

خبرگزاری ایسنا

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به مناسبت روز جهانی مبارزه با ایدز به نکاتی در خصوص وضعیت درمان بیماران مبتلا به این عفونت در روزهای کرونایی اشاره و بر لزوم توجه هرچه بیشتر افراد HIV مثبت به نکات بهداشتی و دستورالعمل‌های پیشگیرانه تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استفان روچ اقتصاددان ارشد پیشین بانک مورگان استنلی آمریکا درباره فروپاشی ارزش دلار و فروغلطیدن اقتصاد آمریکا به اعماق رکود بر اثر همه گیری ویروس کرونا، هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

نوشهر - ایرنا - معاون فرماندار چالوس با اشاره به اجرای مصوبه ستاد مقابله با کرونا در خصوص اعمال محدودیت فعالیت واحدهای صنفی، گفت: از آغاز اجرای این مصوبه تاکنون 46 واحد صنفی در چالوس پلمب شده است.

خبرگزاری ایسنا

دو بازیکن ذوب‌آهن مبتلا به کرونا شده‌اند تا بازی مقابل صنعت نفت آبادان را از دست دهند.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس پلیس آگاهی البرز اعلام کرد: اعضای باند جعل که با ترفند صدورکارت نظام پرستاری، 10 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند در این استان دستگیر شدند.

وب‌گاه عصر ایران