چهارشنبه 18 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان از مشارکت این بنیاد برای تامین مراکز قرنطینه بیماران کرونایی با استفاده از در اختیار قراردادن امکانات اقامتگاهی بنیاد مستضعفان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت گفت: آزمایش اختصاصی بیماران مبتلا به ایدز در تعهد سازمان بیمه سلامت قرار دارد و در سال 98 حدود 8 میلیارد و 200 میلیون تومان از سوی سازمان بیمه سلامت برای این آزمایش‌ها هزینه شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام‌کرد: مشترکان صنعت برق نیازی به خروج از منزل برای دریافت خدمات برقی ندارند و ارائه خدمت به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زالی در جلسه فرمانداران استان تهران ویژه اجرای طرح شهید سلیمانی که با حضور استاندار تهران و به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد ضمن تقدیر از استاندار تهران و مسئولین محلی، سپاه، نیروی انتظامی، شبکه‌های بهداشت و درمان و هماهنگی میان همه دستگاه‌های مربوطه که دستاورد‌های مهمی در مقابله با بیماری کرونا را رقم زده است، گفت: امروز فرصت تاریخی تکرار...

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - ستاد ملی مقابله با کرونا در پی اوجگیری شیوع افسارگسیخته این ویروس، فعالیت شماری از مشاغل صنفی را از ابتدای آذر ماه جاری ممنوع کرد اما برخی از آنها در مشهد با کره‌کره و درهای نیمه‌باز مغازه، این مصوبه ملی را ندیده گرفته و با ادامه کسب و کار خود را خطرآفرین شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرماندار شمیرانات گفت: طرح سلامت شهید سلیمانی در این شهرستان با شتاب مناسبی اجرا می‌شود و مشارکت مردم در اجرای این طرح خوب است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: ترور دانشمندان ایران نشانه پیشرفتگی فلسفه سیاسی و حکمرانی ایران در بخش های علم و فناوری است.

خبرگزاری ایرنا

مبلغ خرید اینترنتی ایرانیان در هفت ماه نخست سال جاری 1,7 برابر کل سال گذشته بوده است. شیوع ویروس کرونا را می‌توان از عوامل مهم افزایش این آمار دانست. اما اخیرا این روند سیر نزولی پیدا کرده است که دلایل این کاهش نیازمند بررسی و تحلیل کارشناسان است.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - معاون استاندار گلستان و فرماندار گنبدکاووس گفت که با قرمز شدن وضعیت شیوع کرونا در این شهرستان از فردا چهارشنبه 12 آذرماه محدودیت شدید کرونایی ویژه مناطق قرمز اعمال خواهد شد.

خبرگزاری مهر

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از کشف 93 کیلوگرم ماده مخدر «داتورا» توسط عوامل کلانتری 179 خلیج فارس خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - جمعی از بانوان، فعالان فرهنگی و بسیجیان بندر انزلی در اعتراض به ترور شهید فخری زاده با حضور بر مزار شهدای این شهرستان و گرامیداشت یاد این شهید و هزاران شهید کشور که در رای اعتلای این سرزمین جان خود را فدا کردند، تجمع نمودند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز 11 آذر 1399 و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، 13 هزار و 881 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند که دو هزار و 237 نفر از آن‌ها بستری هستند. وی افزود: مجموع بیماران کووید19 در کشور به 975 هزار و 951 نفر رسید. لاری ادامه داد: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 382 بیمار کووید19 جان...

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - معاون هماهنگ‌کننده سپاه مهاباد گفت: 800 بسته حمایتی با هدف کمک به نیازمندان در اختیار اقشار آسیب‌دیده و خانواده‌های بی‌بضاعت این شهرستان قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

مراغه - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی افزود: چرخ تولید به‌رغم شرایط کرونایی و با همت صنعت‌گران و اهالی صنعت همچنان می‌چرخد و فعالیت واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بدون وقفه ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: 62 بیمار مثبت بستری و 68 بیمار مثبت سرپایی مبتلا به ویروس کرونا در شبانه روز گذشته در استان شناسایی شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الله عبدالملکی درباره تأثیر کرونا بر اشتغال مددجویان کمیته امداد بیان کرد: بیشتر مشاغل ایجاد شده توسط کمیته امداد مشاغل خانگی و روستایی هستند که در پی شیوع ویروس کرونا مشاغل روستایی آسیبی ندیدند و حتی مشاغل بخش کشاورزی رونق هم داشتند به طوری که در این مدت صادرات محصولات کشاورزی مددجویان افزایش یافته و در مشاغل روستایی آسیب خاص رخ نداده است. عبدالملکی...